PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościNa incentive można dobrze zarobić

Na incentive można dobrze zarobić

Aktualności 21.08.2012 (13:57)

Firma InDreams, jeden z liderów branży incentive i programów wsparcia sprzedaży w tym roku osiągnie przychody rzędu 19 mln złotych. To ponad dwukrotnie więcej niż w roku 2010.

Przyjemny i zyskowny biznes

Podczas gdy masowa turystyka liże rany po tegorocznych stratach, w branży dedykowanych wyjazdów incentive można naprawdę dobrze zarobić. Ale do tego potrzeba konsekwencji, pasji i wielu lat doświadczenia. Tak przynajmniej twierdzą założyciele InDreams, jednego z liderów rynku incentive, który planuje zamknąć rok przychodem netto o wartości 19 mln zł. O dynamice rozwoju warszawskiej firmy niech świadczy fakt, że podczas gdy w 2010 roku jej przychód netto wyniósł 8 640 tys. złotych, to już rok później wartość ta uległa podwojeniu, osiągając pułap 16 350 tys. zł.

Źródło sukcesu

Gdy w 2005 r. roku team InDreams rozpoczynał działalność, obsługiwał zaledwie pięciu klientów. Dziś znajdziemy wśród nich takie firmy, jak: Posnet, Vaillant Saunier Duval, Toyota Motor Poland, Citroen, Grupa TVN, ING, Grupa PZU, Impel Cleaning, Samsung, Inter Cars, Avon, Sharp, Nikon, Henkel, PGE, PGF czy Grupa Onet.

Gdzie upatrywać źródła sukcesu? – Wywodzimy się z branży sprzedażowej i to odróżnia nas od większości tego typu firm, mających korzenie głównie w firmach turystycznych. To właśnie doświadczenie sprzedażowe pozwoliło nam zdefiniować incentive w zupełnie nowy, wręcz rewolucyjny sposób – zapewnia prezes InDreams, Michał Czerwiński.

Na czym polegać miałaby ta rewolucja? Tradycyjne podejście do incentive zakłada definiowanie tego typu wyjazdów jako kosztów. Tymczasem w programach wsparcia sprzedaży konstruowanych przez InDreams, incentive nie stanowi kosztu lecz… narzędzie wspierania sprzedaży. Innymi słowy wyjazd incentive to często pośredni cel zwiększenia sprzedaży przez objętych programem partnerów handlowych, bowiem wyłącznie od ich wyników zależy, czy wyjazd taki się odbędzie.

Konsekwentne udoskonalanie narzędzi personalizowanej komunikacji z adresatami programów, ciągła praca nad unikalnością oferty przy jednoczesnej dbałości o jakość obsługi klienta przynosi spodziewane efekty.

Zagrać „w nogę”  z Masajami

Założyciele InDreams podkreślają jeszcze jeden ważny aspekt swojej działalności, a jest nim dopasowanie wyjazdu do wymagań i profilu grupy objętej programem wsparcia sprzedaży.

 – Naprawdę nie dla każdego spełnieniem marzeń jest konferencja z widokiem na Mount Everest czy inne, pełne adrenaliny przeżycie w egzotycznym zakątku świata.  Dla niektórych będzie to możliwość poczucia się przez chwilę, jak gwiazda filmowa i stanięcie na czerwonym dywanie w Cannes. Niektórzy z uczestników przeprowadzonych przez nas programów na zawsze zapamiętają mecz futbolu z Masajami, innym zaś zafundowaliśmy rajd legendarnymi mustangami po Arizonie. W tym biznesie bardzo liczy się dobre rozpoznanie grupy docelowej, bo od dopasowania nagrody do profilu i oczekiwań uczestników programu zależy powodzenie całej akcji – wyjaśnia Czerwiński.

Do końca roku specjaliści z InDreams zrealizują łącznie 22 programy wsparcia sprzedaży (po 5 w latach 2010 i 2011 oraz aż 12 w roku 2012) i 138 wyjazdów incentive (42 w 2010 roku, 46 w 2011 roku i planowane 50 w 2012 roku).

Źródło: InDreams

biznes szkolenia 2012-08-21
Redakcja PRNews.pl
Tagi: biznes szkolenia

Sprawdź także:

a 0 Bank Pocztowy kontynuuje szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa
06.11.2025 (20:09) – informacja prasowa

Bank Pocztowy kontynuuje szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa

W dobie intensywnej cyfryzacji usług finansowych rośnie zagrożenie oszustwami online. Dlatego nie dziwi, że coraz …

a 0 Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych 11 listopada
06.11.2025 (20:07) – informacja prasowa

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych 11 listopada

Wtorek 11 listopada to dzień wolny od pracy. To oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …

a 0 BOŚ podpisał pierwsze umowy pożyczkowe na udział w odbudowie Ukrainy, w kolejce czekają następne.
06.11.2025 (20:06) – informacja prasowa

BOŚ podpisał pierwsze umowy pożyczkowe na udział w odbudowie Ukrainy, w kolejce czekają następne.

Na koniec października Bank Ochrony Środowiska podpisał pierwsze umowy z przedsiębiorcami w ramach programu …

a 0 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.
06.11.2025 (20:04) – informacja prasowa

696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r. wypracowała wynik z działalności bankowej na poziomie …

a 0 „Poczet BLIKÓW Polskich” – polska innowacyjność w centrum nowej kampanii Blika
06.11.2025 (19:59) – informacja prasowa

„Poczet BLIKÓW Polskich” – polska innowacyjność w centrum nowej kampanii Blika

Odwaga, innowacyjność i „wyprzedzanie swoich czasów” cechują liderów na całym świecie. BLIK jako symbol dumy z …

a 0 Wyniki Grupy PKO Banku Polskiego po trzecim kwartale 2025 r.
06.11.2025 (19:56) – informacja prasowa

Wyniki Grupy PKO Banku Polskiego po trzecim kwartale 2025 r.

Zysk netto Grupy w III kwartale wyniósł 2,8 mld zł, o 6,6% więcej niż w poprzednim kwartale, a narastająco od …

PRNews.pl

Zobacz również

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Doszło do wycieku danych z platformy sky-shop.pl,…

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

InPost rozpoczyna instalację paczkomatów w placówkach Banku…

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Szykuje się kolejny rebranding na Polskim rynku.…

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

W zamian za wydawanie 1000 zł miesięcznie…

Pierścień do płatności i nie tylko. Sprawdziłem, czy obrączka od mBanku zastąpi sportowy zegarek

Pierścień do płatności i nie tylko. Sprawdziłem, czy obrączka od mBanku zastąpi sportowy zegarek

Waży raptem kilka gram, a można za…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Maciej Zamysloski:

Ciekawi mnie, czy Ci młodzi ludzie pamiętają o odprowadzaniu podatków od inwestycji na …

wt., 9 wrz 2025 (10:32) • Revolut Money Report: młodzi Polacy wolą inwestować w akcje, niż preferowane przez starsze pokolenia nieruchomości

avatar komentującego

Sceptyczny żubr:

Nie jestem przekonany, że allegro uda się podbić zachodni rynek nawet przy wsparciu …

czw., 7 sie 2025 (02:25) • Bank Pekao wsparł Allegro w emisji 5-letnich obligacji o wartości 1 mld zł

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców