Nasz gość
Richard Gaskin: BPH ma być numerem jeden pod względem zaufania
Anna Drozd, Bankier.pl: Wyniki za IV kwartał są całkiem dobre. Co było siłą napędową tych wyników? Co się zmieniło …
Emerytura - czas zacząć liczyć na siebie
Zastanawiając się nad największym krachem finansowym od czasu wielkiego kryzysu lat 30., wielu decydentów i …
Z inwestycją w złoto też wiąże się ryzyko - polemika
Przy porównywaniu dostępnych na rynku inwestycji najważniejsza jest rzetelność. Przemilczenie jednego istotnego …
Banki czekają inwestycje w systemy IT
Kluczowym trendem w bankowości detalicznej jest i będzie w przyszłości wielokanałowość, rozumiana jako umiejętne …
Trzy pytania do Adriana Jarosza, prezesa Tax Care
Obecnie pozyskujemy wspólnie z Idea Bankiem, ponad tysiąc klientów abonamentowych miesięcznie. Pod koniec roku …
Polarnik Marek Kamiński: kiedyś nie było polisy na biegun
Człowiek, który w jednym roku zdobył dwa bieguny, dotarł na Mont Blanc, Spitsbergen i Kilimandżaro. Czy …
Trzy pytania do Katarzyny Wojniak z BNP Paribas Banku
Nie zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w kampanii reklamowej celebrytów, ponieważ nawet jeśli udział takiej osoby …
Bankowa Osobowość Roku: Zbigniew Jagiełło
Na kwestię długoterminowego oszczędzania Polaków trzeba spojrzeć trzeba nie tylko w kontekście systemu …
Witold Okarma: Chcemy wzmocnić pozycję Banku BGŻ w segmencie małych firm
Bank BGŻ wprowadził nowe pakiety dla klientów biznesowych. Dzięki nim chce wzmocnić pozycję w segmencie Mikro oraz …
Tomasz Marszałł: Teraz to PKO Bank Polski odbiera klientów konkurencji
Otworzyliśmy blisko osiemset tysięcy kont w ciągu jednego roku. Niewiele banków jest w stanie wykonać taką pracę. …
Janusz Diemko: W Polsce jest miejsce na obniżki opłat interchange
Obawy o konsekwencje ewentualnej obniżki interchange są nieuzasadnione, jeżeli chodzi o wpływ na akceptację. …
Wojciech Sobieraj: Ja tylko dałem klientom wybór
Konkurencja dopiero przebudzi się i zobaczy, że ma puste oddziały, które mają bardzo ograniczoną przyszłość w …
Getin Bank stawia na franczyzę
Getin Bank planuje do końca roku otworzyć 60 placówek franczyzowych, zwiększając tym samym ich liczbę do 300. O …
Wyzwanie Proama: Utrzymać sukces wejścia
Co robią reklamy firmy ubezpieczającej kierowców na Disney Channel? Jak projektuje się zapamiętywane logo kolejnej …
Potrzeba nam lidera bankowej innowacyjności
W swoim najnowszym opracowaniu bank JP Morgan prognozuje wzrost naszego Produktu Krajowego Brutto (PKB) z 3,0% do …
Open Life: Marketing ubezpieczeniowy nie musi być monotonny
Open Life to nowy ubezpieczeniowy startup ze stajni Leszka Czarneckiego. Z Kamilą Kępińską z tamtejszego …