Nasz gość
Departamenty skarbu w wyścigu technologicznym
Idea przetwarzania gridowego narodziła się z prostej obserwacji, że to, co na jednym serwerze zabiera całą noc …
Wdrożenie bankowości elektronicznej w Toyota Bank Polska - case study
Z naszego punktu widzenia właśnie jakość była kluczowym kryterium wyboru partnerów, ponieważ na jakości …
Przemysław Gołębiewski: "Po co nam produkty strukturyzowane?"
Polski rynek szybko dojrzewa. Polacy szukają lepszej alternatywy niż tradycyjne, niskooprocentowane lokaty. …
Joanna Cholewicka: Działania PR podejmowane przez zakłady ubezpieczeniowe. W jaki sposób powinny one kształtować swój wizerunek?
PZU SA i PZU Życie SA prowadzą działalność prewencyjną. Ubezpieczyciele mogą z części własnych dochodów tworzyć …
Justyna Szafraniec: Odpowiedzialny biznes w bankach spółdzielczych
To jedna z wielu aktywności tego Banku, którą można zaliczyć do działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością …
Gość PR News: Michał Wilk o bankowości elektronicznej w bankach spółdzielczych
Te dane świadczą o dużym potencjale, który mogą wykorzystać te instytucje. Banki Spółdzielcze przeżywały w latach …
Justyna Szafraniec: Kierunek - rynek wielkomiejski
Banki Spółdzielcze, które mają 10 proc. rynku depozytów dysponują 30 proc. wszystkich placówek bankowych w Polsce. …
Maciej Krojec z Money Expert o rynku funduszy inwestycyjnych
Dość powiedzieć, że już w pierwszym półroczu 2006 r. aktywa funduszy wzrosły o 64,2% w skali roku – do 80,78 mld …
Gość PR News: Pan Włodzimierz Kiciński z Nordea Bank Polska
Michał Macierzyński, PR News: Panie prezesie, Nordea na rynkach skandynawskich jest gigantem, za to w Polsce …
Gość PR News: Pan Krzysztof Gerlach z BRE Banku
Michał Macierzyński, PR News: BRE Bank od momentu powstania uważany był za bliskiego partnera największych …
Gość PR News: Pan Michał Klincewicz z PMT Marketing System
Michał Macierzyński, PR News: Banki inwestują duże pieniądze w rozwój sieci oddziałów i zmianę ich wizerunku. W …
Gość PR News: Pan Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska
Michał Macierzyński, PR News: Rynek usług assistance w Polsce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie. Jak Pan …
Po co komu merchandising w banku?
Świat zza biurka menedżera marketingu banku o tej porze roku powinien wyglądać trochę bardziej kolorowo. Budżet …
Gość PR News: Pan Artur Mojecki, Dyrektor Obszaru Sprzedaży Zewnętrznej w BZ WBK
Michał Macierzyński: W ofercie BZ WBK widać ostatnio sporo zmian. Szczególnie można to zauważyć w segmencie …
Gość PR News: Pani Dorota Czańka dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej w Banku BGŻ
Michał Macierzyński, PR News: Czy Bank BGŻ będzie uczestniczyć w programie "Rodzina na swoim". Jak pojawienie się …
Gość PR News: Pani Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej Banku Millennium S.A.
Michał Macierzyński, PR News: Już 25% waszych klientów zaciąga kredyt mieszkaniowy w złotych. Na początku roku …