PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościNowa kampania Credit Suisse Life & Pensions

Nowa kampania Credit Suisse Life & Pensions

Aktualności 17.12.2003 (10:43)

Tym samym firma rozpoczęła kolejny etap kształtowania wizerunku marki za pomocą przekazu reklamowego adresowanego bezpośrednio do polskiego odbiorcy.

Kampania Credit Suisse Life Pensions pod hasłem OSWAJAMY PRZESĄDY stanowi istotne wydarzenie medialne w dotychczasowej historii marki Credit Suisse w Polsce. Firma będzie obecna w mediach ogólnopolskich i lokalnych oraz na różnorodnych nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ogółem będzie trwała, w różnych formach przekazu, od połowy grudnia 2003 do marca 2004.

„Głównym przesłaniem nowej kampanii Credit Suisse Life & Pensions OSWAJAMY PRZESĄDY jest idea, że korzystanie z produktów finansowych Credit Suisse skutecznie oddala poczucie zagrożenia i rozprasza różnorodne wątpliwości związane z tradycyjnymi symbolami pecha i niepowodzenia. Klienci, którzy mają ubezpieczenie w Credit Suisse nie muszą się więc obawiać znaków złego losu pojawiających się w postaci czarnego kota, rozsypanej soli, pechowej 13-tki, drabiny lub potłuczonego lusterka. Ubezpieczenie Credit Suisse zapewnia Klientom poczucie bezpieczeństwa, pewności i stabilności.

Odwołując się do czytelnego motywu przesądów przeciwstawionych racjonalnej postawie klienta firmy ubezpieczeniowej przedstawiamy ubezpieczenia w nowym świetle, jako najwłaściwszy sposób ochrony przed nieprzewidzianymi wypadkami losowymi” – mówi Mateusz Sobula, dyrektor ds. Strategii i Marketingu Credit Suisse Life & Pensions.

Odbiorcami kampanii są przede wszystkim osoby w wieku 21 – 45 lat, mieszkające w miejscowościach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Potencjalny odbiorca jest ponadto osobą o dochodach na średnim lub wyższym poziomie i wykazuje skłonność do nabycia lub uzupełnienia już posiadanego ubezpieczenia. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na markę Credit Suisse osób otwartych na nowości i nie obawiających się zmian.

W prasie reklamy Credit Suisse będą się pojawiać do końca roku. Najwięcej emisji zaplanowano w dziennikach regionalnych, co gwarantuje, że nasz przekaz będzie bardzo widoczny w prasie lokalnej. Reklamy pojawią się w Dzienniku Zachodnim, Dzienniku Bałtyckim, Głosie Wielkopolskim, Gazecie Wrocławskiej, Kurierze Porannym, Gazecie Pomorskiej, Gazecie Lubuskiej, Nowej Trybunie Opolskiej, Nowinach, Gazecie Olsztyńskiej, Dzienniku Elbląskim, Echu Dnia, Dzienniku Wschodnim, Expressie Ilustrowanym, Dzienniku Polskim oraz Kurierze Szczecińskim.

Kampania w prasie ogólnopolskiej obejmie dzienniki: Rzeczpospolitą, Fakt oraz Gazetę Wyborczą. Reklamy pojawią się także w tygodnikach: Wprost, Polityce, Newsweeku, Gali oraz Vivie.

Wykorzystana zostanie również prasa specjalistyczna: Businessman Magazine, Magazyn Komunikacji Marketingowej Brief oraz miesięcznik Home & Market. Jako działanie wspierające zaplanowano insert – dołączenie materiałów reklamowych do prasy ogólnopolskiej.

Jako nośniki zewnętrzne wykorzystanych zostanie ponad 350 oświetlonych tablic billboardowych o wymiarach 3 x 6 m rozmieszczonych w największych miastach Polski. Przekaz reklamowy pojawił się na billboardach 15 grudnia i będzie obecny przez miesiąc.

Oprócz tego pojawią się także wielkoformatowe reklamy umieszczone na specjalnych siatkach rozpiętych na szczytowych ścianach budynków w wybranych miastach Polski (Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Łódź, Katowice). Będą one najbardziej długofalowym elementem kampanii obecnym w przestrzeni miejskiej przez 3 miesiące.

Kampania obejmie także intensywne emisje reklam elektronicznych na najważniejszych polskich portalach internetowych: wp.pl, onet.pl, interia.pl oraz na witrynie komunikacyjnej gadu-gadu.

„Na uwagę zasługuje fakt, że udział kosztów reklamy internetowej w budżecie kampanii jest na zdecydowanie wyższym poziomie niż przy poprzednich akcjach reklamowych. Bardzo duża część potencjalnych Klientów Credit Suisse w Polsce aktywnie korzysta bowiem z serwisów internetowych” – dodaje dyrektor Mateusz Sobula.

Stronę kreacyjną kampanii przygotowała agencja reklamowa „Kofeina” wyłoniona przez Credit Suisse Life & Pensions w drodze przetargu.

Zobacz reklamy (pdf)

2003-12-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców