PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRPierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy LG zakończony

Pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy LG zakończony

Marketing i PR 16.07.2010 (15:24)

onLife, pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy zorganizowany przez firmę LG zakończył się szczęśliwym uwolnieniem Patryka. Ochotnik, który zdecydował się spędzić tydzień w szklanym apartamencie LG kontaktując się ze światem jedynie przez telefon LG Swift z dostępem do portali społecznościowych, wrócił do świata realnego. Patryka uwolniło 3 młodych internautów: Nicolas Kusiak, Michał Duszyński i Michał Nowakowski. Przez tydzień skrzętnie śledzili oni wskazówki podawane przez Patryka na fan page’u. Dzięki nim udało się znaleźć kod, który o godzinie 12.00 otworzył drzwi do Kubika lg.

Eksperyment zainicjowany przez firmę LG pokazuje, jak można świetnie bawić się ze swoimi znajomymi, przebywając w zupełnie innym miejscu, tylko przy pomocy telefonu komórkowego LG Swift z dostępem do mediów społecznościowych. Ponadto mając przy sobie jedynie telefon można poniekąd stać się duszą towarzystwa. Bohater akcji tylko w przeciągu 7 dni pobytu w Kubiku LG zgromadził ok. 600 znajomych na swoim profilu i 1750 fanów na Fan Page „On Life”. Nowi znajomi nie tylko aktywnie brali udział w dyskusjach, ale przede wszystkim zapraszali Patryka do swojego życia, organizowali mu codziennie rozrywkę online, a także odwiedzali go demonstrując swoje wsparcie.

W samym sercu Warszawy Patryk Tomżyński opuścił dzisiaj „szklany apartament” i tym samym został pierwszym Polakiem, który przez tydzień komunikował się z siatką swoich znajomych jedynie poprzez mobilny dostęp do portali społecznościowych w telefonie LG Swift.

 „To było fajne doświadczenie. Przyznam, że mimo tego, że bardzo chciałem wziąć udział w projekcie, długo zastanawiałem się, czy uda mi się sprostać. Ciekawą rzeczą było, to, że byłem tutaj, przed Złotymi Tarasami, a jednocześnie w ciągłym i stałym kontakcie ze znajomymi, którzy o mnie nie zapomnieli z różnych stron Warszawy i Polski” – powiedział Patryk Tomżyński.”Do tego Warszawiacy (i nie tylko) reagowali bardzo przyjaźnie. Robiłem im zdjęcia, dostawałem kwiaty, obraz do mojego apartamentu, zorganizowałem nawet rodzaj protestu, do którego zaprosiłem znajomych z Fan Page. W trakcie akcji opisywałem ciekawe rzeczy które się wokół mnie działy, a ludzie angażowali się niemal w każdą dyskusję. Nie podejrzewałem, że można tyle zrobić tylko z 1 telefonem”.

Będąc w Kubiku Patryk zebrał kilka prezentów od publiczności, zamieszczał na swoim Fanpage oraz profilu zdjęcia wielu osób, zarówno tych, których zaprosił, jak i odwiedzających go przy Kubiku. Ponadto zorganizował pewien protest aktywując swoich znajomych i przez 7 dni podpowiadał w toczącej się grze ARG. Cały czas towarzyszył mu telefon LG Swift, który oprócz Patryka grał pierwsze skrzypce w eksperymencie.

 

„Patryk, zgodnie z naszymi przypuszczeniami, wyszedł ze szklanego apartamentu cały i zdrowy. Okazało się, że system zależności i znajomości budowany w sieci wirtualnej, działa bardzo dobrze w świecie realnym doskonale pokazując jak bardzo świat, który widzimy na codzień przenika się z tym budowanym od lat w internecie. W tym momencie całe otoczenie Patryka realizowało się w zabawie, grze jaką był jego pobyt w Kubiku. Z powodzeniem możemy zaryzykować stwierdzenie, że w sytyacji ekstremalnej lub ewentualnego zagrożenia zbudowane więzi byłyby tak samo silne lub jeszcze bardziej intensywne. Stosunkowo duża liczba osób śledząca profil Patryka w 7 dni zbudowała silną społeczność o różnych zainteresowaniach, zawodach i poglądach. Dlatego mogę stwierdzić, że potencjał sieci społecznościowych w prawdziwym świecie należy wykorzystywać na każdym kroku. Sposoby komunikacji zmieniają się praktycznie z dnia na dzień, ale społeczności adaptują się do nich równie dynamicznie ” – mówi Tomasz Sobierajski – socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego, który czuwał nad eksperymentem.

„Po rozmowie z Patrykiem, bardzo dobrze oceniam jego kondycję emocjonalną. Można zaryzykować tezę, że właśnie dzięki stałemu kontaktowi ze światem zewnętrznym tak dobrze odebrał pobyt w Kubiku. Ogólne zadowolenie z uczestnictwa w projekcie daje Patrykowi satysfakcję i jest źródłem pozytywnych, w jego odczuciu, przeżyć i emocji.” – powiedział Arkadiusz Bilejczyk, psycholog opiekujący się Patrykiem podczas eksperymentu.

Będąc w Kubiku Patryk zebrał kilka prezentów od publiczności, zamieszczał na swoim Fanpage oraz profilu zdjęcia wielu osób, zarówno tych, których zaprosił, jak i odwiedzających go przy Kubiku. Ponadto zorganizował pewien protest aktywując swoich znajomych i przez 7 dni podpowiadał w toczącej się grze ARG. Cały czas towarzyszył mu telefon LG Swift, który oprócz Patryka grał pierwsze skrzypce w eksperymencie.

„Eksperyment pokazał, że można pełnoprawnie uczestniczyć w życiu praktycznie każdej społeczności internetowej posiadając nie komputer, ale wyłącznie telefon komórkowy. To niebagatelna zmiana w percepcji mediów społecznościowych, która już niebawem może stać się jedynym sposobem komunikacji zdecydowanie faworyzowanym przez użytkowników rozwiązań LG” – mówi Ewa Lis, PR Manager w LG Electronics Polska.

„Stworzyliśmy onLife i wierzymy, że coraz więcej internautów będzie komunikować się ze swoimi przyjaciółmi mobilnie przez portale społecznościowe łącząc równolegle świat rzeczywisty i wirtualny, jednym tylko kliknięciem. LG w tym celu projektuje i rozwija swoją mobilną technologię” – dodaje.

„LG Swift to fajny telefon. Na szczęście egzemplarz, na którym pisałem otrzymałem od LG Electronics w prezencie, ale gdyby tak nie było, kupiłbym sobie taki sam.” – powiedział Patryk kilkanaście minut po wyjściu z onLife.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego bohatera i jego Fan Page onLife lub profilu Patryk ‘onLife’ Tomżyński na: www.facebook.pl,

Dostęp do portali społecznościowych posiadają również pozostałe najnowsze modele LG Mini, LG Bali oraz LG Cookie.

Źródło: PR News

internet nieruchomości portale społecznościowe serwisy społecznościowe 2010-07-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: internet nieruchomości portale społecznościowe serwisy społecznościowe

Sprawdź także:

a 0 Wedbush Financial Services nabył mniejszościowe udziały w Trigon
16.06.2025 (18:21)

Wedbush Financial Services nabył mniejszościowe udziały w Trigon

Wedbush Financial Services (WFS), grupa kapitałowa świadcząca usługi finansowe i spółka-matka Wedbush Securities …

a 0 OC w II kwartale 2025: ceny bez zmian w skali kraju, ale lokalnie mocno się różnią
16.06.2025 (18:17)

OC w II kwartale 2025: ceny bez zmian w skali kraju, ale lokalnie mocno się różnią

Średnia cena obowiązkowego ubezpieczenia OC w Polsce w drugim kwartale 2025 roku wyniosła 674 zł. To niemal …

a 0 Młodzi Polacy o ubezpieczeniach: chcą bezpieczeństwa, ale obawiają się ukrytych haczyków. Raport Balcia Insurance
16.06.2025 (18:14)

Młodzi Polacy o ubezpieczeniach: chcą bezpieczeństwa, ale obawiają się ukrytych haczyków. Raport Balcia Insurance

Insurtech Balcia Insurance zapytał przedstawicieli pokolenia Z, jaki jest ich stosunek do ubezpieczeń, a także …

a 0 Credit Agricole w czołówce „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”
16.06.2025 (18:09)

Credit Agricole w czołówce „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Bank Credit Agricole zdobył 96 proc. punktów, dzięki czemu znalazł się na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej, …

a 0 Blik Płacę Później w SGB Mobile
16.06.2025 (08:13)

Blik Płacę Później w SGB Mobile

Już od lipca usługa BLIK Płacę Później będzie dostępna dla pierwszych użytkowników Banków Spółdzielczych SGB w …

a 0 Finał Programu TalentowiSKO
16.06.2025 (08:10)

Finał Programu TalentowiSKO

W Warszawie odbyła się uroczysta Gala Programu TalentowiSKO Banków Spółdzielczych Grupy BPS, podczas której …

PRNews.pl

Zobacz również

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Karty kredytowe to jeden z nielicznych segmentów…

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców