Niemal 30 godzin kreatywnej pracy, 100 uczestników, 26 mentorów, dziesiątki praktycznych pomysłów na rozwój aplikacji goodie – tak wyglądał pierwszy biznesowy hackathon Leothon, zorganizowany przez Koźminski Venture Lab i Bank Millennium.
Zadaniem uczestników Leothonu było wypracowanie pomysłów na rozwój goodie – aplikacji skupiającej informacje o dostępnych promocjach w wybranych sklepach i galeriach, rozwijanej przez Bank Millennium.
Pierwsze miejsce zajął zespół Goodiefellas z pomysłem stworzenia Goodie Wallet, programu lojalnościowego, który wykorzystuje elementy gamifikacji i wpisuje się w trend smart shoppingu. Drugie przypadło zespołowi Koźmiński Lions za projekt, który zakłada uzależnienie poziomu rabatów od zaangażowania użytkowników aplikacji. Podium uzupełnił zespół Quantum Connections, który wykorzystał mechanizm chat bota w aplikacji.
– Poziom zaprezentowanych projektów był bardzo wysoki i wyrównany. Część pomysłów realnie nadaje się do wdrożenia jako odrębne projekty biznesowe. Obserwowanie na miejscu, jak w praktyce może przebiegać transfer pomysłów wypracowanych przez studentów do biznesu, było dla mnie fascynującym doświadczeniem – podsumował Ricardo Campos, CEO goodie.
Do udziału w pierwszym biznesowym hackathonie zgłosiło się niemal 200 uczestników, głownie studentów Akademii Leona Koźmińskiego. Z racji tak dużego zainteresowania, organizatorzy zdecydowali się zwiększyć limit uczestników z 50 do 100.
Zmaganiom uczestników przyglądał się Rektor Akademii Leona Koźmińskiego Witold T. Bielecki oraz CEO Banku Millennium Joao Bras Jorge i Maria Campos, członek Zarządu Banku Millennium. Studentów wspierali doświadczeni mentorzy – wykładowcy ALK, przedsiębiorcy, eksperci od rozwoju biznesu i marketingu, managerowie Banku Millennium i goodie.
– W tej edycji Leothonu postawiliśmy na poszukiwanie rozwiązań biznesowych, a nie tylko technologicznych. Uczestnikom daliśmy możliwość zrozumienia autentycznych biznesowych wyzwań, poszerzania swoich kompetencji i sprawdzenia się w roli menedżera – podsumowuje Jan Dąbrowski z Koźmiński Venture Lab.
Zwycięskie zespoły otrzymały nagrody pieniężne – 10 0000 złotych za pierwsze miejsce, 5000 zł za drugie oraz 3000 zł dla trzeciego nagrodzonego zespołu. Kolacja z Joao Bras Jorgem, CEO Banku Millennium oraz Ricardo Camposem, CEO goodie – to dodatkowe bonusy zdobyte przez zwycięzców.
Sprawdź także:
24.04.2025 (07:58)
Zmiana w ratingach mBanku: S&P, Moody’s i Fitch podwyższyły swoje oceny
Wszystkie trzy globalne agencje ratingowe - S&P Global Ratings, Moody’s Ratings i Fitch Ratings - w ciągu …
24.04.2025 (07:56)
Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU z nowym projektem edukacyjnym dla firm
Narzędzie narracyjne, które wspiera zespoły w budowaniu zdrowych relacji i kultury współpracy – to oferuje nowy …
24.04.2025 (07:54)
VeloBank wprowadził zmiany w aplikacji mobilnej
VeloBank gruntownie zmodernizował pulpit w aplikacji. Nowy widok można zobaczyć już przed zalogowaniem. Zmieniono …
24.04.2025 (07:51)
Allianz Polska wprowadził nowe ubezpieczenie majątkowe dla franczyzobiorców
Allianz Polska wprowadził nowe ubezpieczenie majątkowe dla przedsiębiorstw – Mój Biznes – stworzone z myślą o …
24.04.2025 (07:49)
Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe. Dane BIK za marzec 2025 r.
Polski rynek pożyczek pozabankowych składa się z dwóch głównych segmentów produktowych posiadających swoje …
24.04.2025 (07:48)
Alior Bank rozszerza działania w ramach kampanii „Pewni swego”
Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, …