Działające w jednej grupie AZ Finanse i Goldenegg zakończyły wdrożenie jednolitego systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu jest firma Finhouse.
– Wdrożenie systemu Finhouse CRM umożliwi nam sprawne zarządzanie biznesem, szczególnie w najważniejszej jego części, którą jest dla nas zarządzanie relacjami z klientami. Równie istotna jest unikalna funkcjonalność systemu Finhouse w postaci wyszukiwarki kredytów hipotecznych, która umożliwia doradcom szybką i skuteczną weryfikację dostępności ofert, oraz dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta – powiedział Mariusz Kacała, Prezes AZ Finanse i Goldenegg.
System Finhouse CRM od podstaw został stworzony jako narzędzie dedykowane dla pośredników finansowych. Jego istotną zaletą jest dostępność dla użytkowników z dowolnego miejsca na ziemi, gdyż jest on aplikacją internetową. System może być dzierżawiony w modelu ASP (Application Service Provider) dla dowolnej liczby użytkowników bez konieczności jego zakupu i instalacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu i niskim kosztom, mogą sobie na niego pozwolić nawet małe, kilku osobowe firmy. Możliwa jest również oddzielna instalacja, jednak w każdym z tych rozwiązań zachowane jest pełne bezpieczeństwo danych.
W branży doradztwa finansowego, opartej na bezpośredniej pracy z klientem, aplikacja CRM dająca możliwość efektywnego zarządzania kontaktami z klientem, jest często determinantem funkcjonowania i rozwoju firmy. Inwestycje w tego typu rozwiązania wydają się więc koniecznością, ale przynoszącą bardzo szybki zwrot.
Źródło: Finhouse