PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRZabawnie o grzejniku, czyli wcielenia Purmo

Zabawnie o grzejniku, czyli wcielenia Purmo

Marketing i PR 29.08.2004 (14:20)

Kampanię reklamową dla marki Purmo przygotowuje agencja San Markos. Wrześniowa odsłona kampanii billboardowej ma odświeżyć ciepłe i zabawne skojarzenia z marką Purmo – najlepiej rozpoznawaną marką grzejników w Polsce (według badań rynkowych, markę Purmo zna co czwarty Polak ). „Pozycja Purmo jako lidera na rynku grzejników jest już ugruntowana, dlatego przygotowując kampanię reklamową mogliśmy pokusić się o swobodniejsze podejście do tematu. Zamiast traktować grzejnik jak techniczne, skomplikowane urządzenie spersonalizowaliśmy produkt i umieściliśmy go w świecie zabawy. Hasła reklamowe wykorzystują stylistykę ogłoszeń prasowych, jednocześnie prezentując zalety produktu” – mówi Michał Berger, dyrektor kreatywny w agencji San Markos. Kampania – outdoorowa, w prasie i internecie – dotyczy trzech kategorii produktów marki Purmo: grzejników płytowych, grzejników łazienkowych i wodnego ogrzewania podłogowego (ogrzewanie podłogowe prezentowane jest tylko w reklamach prasowych). Każda kategoria ma swoją kreację – opartą na tej samej idei. Hasło „Niezawodny, atrakcyjny i doskonale zabezpieczony pozna osobę z ciekawym wnętrzem…” towarzyszy grzejnikom płytowym. Z kolei hasło „Ciepły i doskonale zbudowany podgrzeje atmosferę długich kąpieli…” dotyczy grzejników łazienkowych. Zaś „Ciepły, solidny i dobrze ułożony pragnie leżeć u twych stóp” to slogan odnoszący się do wodnego ogrzewania podłogowego. Kreacja wykorzystuje nie tylko retorykę ogłoszeń prasowych, czyli charakterystyczne słowa i właściwą ogłoszeniom konstrukcję zdania, ale także graficznie nawiązuje do tej formy przekazu. Na billboardach i w reklamach prasowych hasła są zakreślone czerwonym owalem w sposób, jaki zazwyczaj czytelnicy stron z ogłoszeniami zaznaczają interesujące ich anonse.

„Marka Purmo jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Dzięki systematycznym i kompleksowym działaniom w tym czasie zdobyła uznanie i popularność. Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, ale także współpracujemy z projektantami i instalatorami szkoląc ich i przekazując pełne informacje po to, by ostateczny użytkownik otrzymał dobry produkt, odpowiednio dobrany i profesjonalnie zamontowany. Dbamy także o wizerunek marki przyjaznej dla klientów, dlatego też zdecydowaliśmy się kampanię dowcipną, która opisuje markę Purmo w niebanalny sposób” – mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu w firmie Rettig Heating.

Pierwsza część kampanii outdoorowej została zrealizowana w kwietniu. Druga odsłona ma miejsce we wrześniu. Towarzyszą jej systematycznie prowadzone działania reklamowe w prasie i internecie, a także działania z zakresu marketingu bezpośredniego.

1) Badania rynku, na zlecenie firmy Rettig Heating, przeprowadził Instytut Badania Opinii GfK Polonia. Sondaż dotyczący znajomości marki Purmo przeprowadzono w październiku 2003 r. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie losowej 1000 Polaków powyżej 15 roku życia. Według tego sondażu, markę Purmo rozpoznaje 27 proc. Polaków, przy czym 8 proc. badanych zna ją bardzo dobrze, a 19 proc. zna grzejniki Purmo ze słyszenia lub widzenia.

2004-08-29
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi
09.12.2025 (05:27) – informacja prasowa

Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

Wchodzą w dorosłość z przekonaniem, że poradzą sobie lepiej niż wcześniejsze pokolenia, a jednocześnie coraz …

a 0 Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci
09.12.2025 (05:25) – informacja prasowa

Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci

Święta to wyjątkowy czas, który spędzamy rodzinnie z bliskimi – pełen radości, wspólnych chwil i prezentów. Bank …

a 0 Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole
09.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole

Najnowsza książka z serii „Gospodarna Tosia” zabiera najmłodszych w podróż do świata banku i finansów. To lekka i …

a 0 VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”
09.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”

VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Podaruj więcej #love na święta”. Bank zachęca …

a 0 Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao
09.12.2025 (05:20) – informacja prasowa

Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao

Skarbiec TFI rozszerza sieć dystrybucji swoich produktów dzięki nawiązaniu współpracy z Biurem Maklerskim Pekao. W …

a 0 Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS
09.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS

Bank BPS i Banki Spółdzielcze Grupy BPS wprowadzają nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych w Polsce po III…

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców