Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

BNP Paribas testuje wyświetlacze do płatności bezdotykowych

2015-11-24, 10:01

Francuska grupa bankowa BNP Paribas we współpracy z Ingenico rozpoczęła testy nowoczesnych wyświetlaczy, dzięki którym można płacić kartami z obsługą płatności bezdotykowych lub telefonami. Klienci mogą już sprawdzić jak płacić za pośrednictwem matryc ciekłokrystalicznych.

 

Do tej pory klienci banków znali już rozwiązania polegające na przyłożeniu środka płatności do urządzenia i zatwierdzeniu płatności bądź zakupieniu towaru czy usługi. BNP Paribas postanowiło iść dalej i testuje rozwiązanie, które pozwoli wyświetlać kilka ofert płatności bezstykowych na jednym wyświetlaczu – donosi serwis Finextra.

 

World 1st Payment On Screen from Connected Shopper on Vimeo.

 

Grupa chwali się, że jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. Jego zasada jest jednak prosta – cyfrowe wyświetlacze prezentują oferty konkretnych produktów i usług. W odpowiednim momencie wystarczy tylko przyłożyć kartę do oznaczonego na wyświetlaczu miejsca, by zapłacić za usługę.

 

Taki pomysł może zainteresować sieci szybkiej obsługi, takie jak np. marki fast-food. Klient mógłby przejrzeć pełną ofertę na jednym wyświetlaczu, a w przyszłości być może sam nawigować po katalogu usług. Po podjęciu decyzji zapłaciłby za pomocą telefonu – bez dodatkowego urządzenia lub terminalu wbudowanego w obudowę.


autor: Mateusz Gawin



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!