Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank zaprasza na targi CSR

2016-11-16, 13:31

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 


Targi CSR to największa tego typu impreza w Polsce, organizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Impreza jest całkowicie bezpłatna,  a wstęp wolny dla każdego zainteresowanego. Tematem przewodnim jest edukacyjna działalność biznesu, a targi mają zaprezentować firmy najaktywniej działające na tym polu (więcej o wydarzeniu: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr).

 

W tegorocznej edycji do grona wystawców dołączył mBank. Na stoisku nr 17 uczestnicy będą mogli poznać działania banku. Wśród nich główne inicjatywy mFundacji, od 2013 r. wspierającej szkoły i organizacje pozarządowe w efektywnym uczeniu matematyki oraz pierwszą społeczną kampanię banku przypominającą o bezpiecznych zasadach korzystania z internetu. 

 

Z programów mFundacji korzystają szkoły, organizacje pozarządowe czy uczelnie wyższe z całej Polski. Tylko w 2014 i 2015 r. na działania związane z edukacją matematyczna Fundacja przeznaczyła blisko 4 mln zł, dofinansowując 182 projekty edukacyjne docierające do ok. 135 tys. uczniów.  

 

Podczas targów bank przedstawi także unikalny kierunek studiów wyższych realizowanych na Uniwersytecie Łódzkim we współpracy z firmą Accenture: Bankowość i finanse cyfrowe. Studenci tego kierunku mają okazję do korzystania z doświadczeń praktyków bankowych, dzielących się wiedzą z zakresu nowoczesnej bankowości. 


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!