Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

IKO: 1,5 mln aktywnych aplikacji i 100 tys. kart w HCE

2017-07-17, 11:30

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego bije kolejne rekordy na polskim rynku. W lipcu w IKO został przekroczony poziom 1,5 miliona aktywnych aplikacji oraz 100 tysięcy aktywnych mobilnych kart zbliżeniowych w technologii HCE, a każdego dnia te liczby dynamicznie się powiększają. Bank rozwija IKO, wzbogacając je o nowe, najczęściej postulowane przez klientów funkcje, a także zachęcając do aktywnego z nich korzystania.

Aplikacja mobilna IKO pozostaje liderem rynku zarówno pod względem liczby aktywacji, jak i zwirtualizowanych kart w technologii HCE do płatności zbliżeniowych. Jest też regularnie nagradzana i doceniana przez ekspertów rynkowych i samych użytkowników. IKO od wielu miesięcy jest najlepiej oceniane wśród aplikacji bankowych w trzech największych sklepach z aplikacjami.

 

- Konsekwentnie realizujemy założony w stosunku do IKO plan i rozwijamy aplikację tak, by pozostawała najlepszą na polskim rynku. Stała poprawa ergonomii naszych kanałów zdalnych, w tym w szczególności IKO, przyciąga do Banku nowych klientów. Dynamicznie rosnąca liczba aktywowanych aplikacji pokazuje, że IKO spełnia oczekiwania i jest uniwersalnym narzędziem do obsługi finansów osobistych i realizacji płatności. Wsłuchujemy się w potrzeby użytkowników IKO i w najbliższym czasie odpowiemy na nie kolejnymi nowymi funkcjami w aplikacji – między innymi powiadomieniami push o zdarzeniach dotyczących posiadanych przez nich produktów – podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych w PKO Banku Polskim.

 

W ostatnich tygodniach i miesiącach w aplikacji IKO pojawiło się wiele nowych funkcji, w tym między innymi czasowe blokowanie karty, pożyczka gotówkowa, dodawanie i zarządzanie zleceniami stałymi, ustawianie serii przelewów i przelewów z datą przyszłą, złożenie wniosku o dopuszczalne saldo debetowe, a także aktywacja IKO i iPKO w jednym procesie za pomocą hasła pierwszego logowania.

 

W czerwcu 2017 roku Bank odnotował w IKO średnio ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników i ponad 5 milionów logowań do aplikacji tygodniowo. W ciągu ostatniego miesiąca (czerwiec 2017) klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 2,8 miliona transakcji. Biorąc pod uwagę dwa pierwsze kwartały 2017 roku, transakcja w IKO jest dokonywana średnio co 1 sekundę. Klienci Banku mają też obecnie 100 tysięcy aktywnych kart w IKO do płatności zbliżeniowych, i zapłacili w ten sposób łącznie już 1,2 miliona razy. W czerwcu klienci płacili zbliżeniowo telefonem z IKO średnio 57 tysięcy razy w każdym tygodniu.

 

PKO Bank Polski regularnie przygotowuje promocje zachęcające do aktywnego korzystania z nowoczesnych kanałów cyfrowych. 18 lipca startuje promocja „cHCE płacić IKO”, w której za dokonanie mobilnych płatności zbliżeniowych za pomocą IKO na łączną kwotę minimum 50 złotych można otrzymać 20 złotych premii. Z promocji mogą skorzystać ci klienci Banku, którzy mają aktywną aplikację IKO, aktywną usługę płatności zbliżeniowych w technologii HCE i wyrazili zgodę marketingową, ale od 1 czerwca 2017 roku nie dokonali żadnej płatności zbliżeniowej telefonem. Mogą to być zarówno dotychczasowi, jak i nowi klienci korzystający z IKO. Promocja potrwa do 18 września lub do wyczerpania puli premii, która wynosi aż 295 tysięcy złotych. Regulamin promocji jest dostępny tutaj.

 

Do 18 sierpnia trwa również promocja „IKO dla aktywnych”, w ramach której można zyskać audiobooka lub 10 zł za aktywację aplikacji mobilnej IKO oraz wykonanie co najmniej dwóch operacji przy jego użyciu na łączną kwotę minimum 50 zł. W promocji mogą wziąć udział klienci, którzy posiadają konto osobiste w PKO Banku Polskim, wyrazili zgodę na marketing elektroniczny i na dzień 19 czerwca nie posiadali aktywnej aplikacji IKO, korzystali z aplikacji w trybie pasywnym (tzn. bez możliwości realizowania operacji) lub mieli zablokowany dostęp do IKO. Jeśli pomiędzy 19 czerwca a 18 sierpnia zarejestrują chęć udziału w promocji, aktywują aplikację mobilną IKO i wykonają przy jej użyciu co najmniej dwie operacje (jak np. użycie kodu/czeku BLIK, płatności zbliżeniowe telefonem, przelewy zewnętrzne i doładowania telefonu) na łączną kwotę co najmniej 50 zł, otrzymają od PKO Banku Polskiego jeden z pięciu atrakcyjnych audiobooków Audioteki lub premię w wysokości 10 zł na ich konto – w zależności od tego, jaką nagrodę wybiorą podczas rejestracji w promocji. Regulamin promocji jest dostępny tutaj.


Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!