Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

PKO BP po raz trzeci został laureatem nagrody „Bank of the Year in Poland”

2016-12-08, 12:14

To prestiżowe wyróżnienie w branży finansowej potwierdza, że skuteczna strategia polskiego Banku znajduje uznanie także za granicą. Jednocześnie stanowi punkt odniesienia dla innych organizacji, szukających źródeł wzrostu w dynamicznie zmieniającym się świecie.


Tytuł „Bank of the Year in Poland” jest trzecią „statuetką Brackena” (od nazwiska założyciela miesięcznika „The Banker”) w kolekcji PKO Banku Polskiego. Bank, w kategorii „Najlepszy Bank w Polsce” triumfował także w latach 2011 i 2014.

 

W uzasadnieniu tegorocznych wyników podkreślono umocnienie wiodącej pozycji rynkowej, znaczącą poprawę jakości portfela kredytowego, utrzymanie wysokiej efektywności działania oraz solidną pozycję płynnościową i wzmocnienie siły kapitałowej.

 

- Przyznany PKO Bankowi Polskiemu tytuł „Najlepszego Banku w Polsce” dowodzi, że najlepsi międzynarodowi eksperci doceniają nasze zrównoważone, odpowiedzialne podejście do rozwoju. Konsekwentnie dążymy do tego, by łączyć ambitne cele biznesowe, ciągłe doskonalenie operacyjne czy innowacyjność produktową i procesową ze szczególnym uwrażliwieniem na długofalowe potrzeby polskiej gospodarki. Tak zdefiniowane podejście do poszukiwania nowych źródeł wartości może być naszą specyficzną lekcją i inspiracją dla innych, którzy szukają nowego paradygmatu biznesowego w dynamicznie zmieniających się warunkach zewnętrznych. Naszemu przywiązaniu do odpowiedzialnego wzrostu, ściśle związanego z przyszłością naszego kraju, daliśmy wyraz w nowej strategii „Wspieramy rozwój Polski i Polaków” – powiedział Jakub Papierski, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego podczas ceremonii finałowej, która odbyła się 7 grudnia w Londynie.

 

Strategia PKO Banku Polskiego na lata 2016-2020 odpowiada na wyzwania stojące przed polską gospodarką i sektorem finansowym oraz kładzie nacisk na ciągłe doskonalenie każdego aspektu działalności Banku, z uwzględnieniem dźwigni wzrostu, które zapewniły mu uznanie ekspertów miesięcznika „The Banker”.

 

– Odwołujemy się do blisko stuletniej tradycji wspierania polskiej przedsiębiorczości oraz troski o oszczędności i realizację planów klientów. Jesteśmy przy tym jednym z branżowych liderów innowacyjności oraz społecznego zaangażowania biznesu. Chcemy jeszcze mocniej wykorzystać potencjał powstały w wyniku konsekwentnych działań prowadzonych na styku świata bankowości elektronicznej i nowoczesnych usług publicznych  – dodaje Jakub Papierski.

 

Wydawany od 1926 roku miesięcznik „The Banker”, przez kadry kierownicze banków na całym świecie, jest uznawany za wyjątkowo cenne, obiektywne źródło informacji na kondycji i perspektyw globalnego sektora finansowego. Zwycięzca w kategorii „Najlepszy Bank Roku” otrzymuje statuetkę nazwaną na cześć Brendana Brackena, założyciela miesięcznika „The Banker”, który w latach 1945-1958 kierował wydawnictwem „Financial Times”.


Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!