Od roku każdy klient, który decyduje się kupić polisę komunikacyjną, mieszkaniową lub turystyczną w LINK4 i jest uczestnikiem programu Payback, może otrzymać punkty. W ciągu 12 miesięcy LINK4 sprzedał 104 tysiące polis z punktami Payback.
Natomiast od listopada ubiegłego roku można kupić ubezpieczenie AC, OC, mieszkaniowe lub turystyczne w LINK4 płacąc punktami Payback. Niezależnie, czy kupujemy przez telefon, Internet, czy u agenta. Już blisko 6 tysięcy polis zostało opłaconych w ten sposób.
„Teraz wielu klientów oszczędzi gotówkę kupując polisę w LINK4 np. dobrowolne ubezpieczenie autocasco lub mieszkaniowe. Ci, którzy zebrali dużo punktów nie zapłacą nic.” – powiedział Marcin Niewiadomski, członek zarządu LINK4 odpowiedzialny za ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.
LINK4 jest jedynym towarzystwem ubezpieczeniowym w Polsce w programie Payback – największym programie bonusowym w naszym kraju, w którym punkty zbiera 11 mln aktywnych użytkowników.
Główną zaletą programu Payback jest możliwość zbierania punktów u wielu partnerów za pomocą jednej karty, a następnie wymiana tych punktów na atrakcyjne nagrody. Dodatkową zaletą jest możliwość kupowania produktów i usług za pomocą punktów. W ten sposób można kupić benzynę na stacjach BP, książki i płyty w Empiku, czy polisy LINK4.
„Udział w programie Payback to innowacyjne rozwiązanie dla naszych klientów. Cieszymy się, że jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce możemy zaoferować klientom wartość dodaną przy zakupie polis w postaci punktów Payback”. – dodał Marcin Niewiadomski.
W programie Payback jest blisko 11 milionów aktywnych kart. Średnio ta karta jest wykorzystywana 4 razy w miesiącu. W programie są m.in. takie firmy, jak: Empik, BP, Hyundai, Allegro, Orange, Multikino, Orbis, LOT, SMYK, Bank Zachodni WBK.