Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Ludzie PR: Kamila Kępińska

2016-03-11, 10:57

Rzecznik prasowy, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR, Open Life TU Życie SA

 

Magister administracji ze specjalizacją Nowoczesna Dyplomacja i Służby Zagraniczne. Od początku kariery związana z rynkiem ubezpieczeń. Pracowała miedzy innymi w MetLife Polska, miała okazję uczestniczyć w działaniach przejęcia Amplico przez MetLife, gdzie czynnie wspierała proces rebrandingu w latach 2010-2011.

 

Od 2011 roku rozwija departament Marketingu i PR w rynkowym startupie - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie SA. Obecnie na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu i PR prowadzi i koordynuje działania wizerunkowe. Odpowiada za realizowanie polityki informacyjnej - zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej; tworzenie strategii CSR towarzystwa i jej rozwój; administrację serwisów internetowych spółki. Pełni również funkcję rzecznika prasowego firmy.

Przykłada ogromną wagę do jakości materiałów marketingowych i produktowych, które dostają klienci. Kładzie nacisk na dobry skład i łamanie tekstu, tak by przekaz był jak najbardziej czytelny i zrozumiały. Promuje w departamencie motto: „Pomagamy ludziom czytać”.

Jest zwolenniczką równowagi pomiędzy sferą zawodową a prywatną. Po godzinach biega rekreacyjne, co krok przygotowując się do jakichś zawodów. Twierdzi, że sezon biegowy trwa cały rok.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!