BRE Private Banking & Wealth Management oraz MultiBank, będące częścią grupy BRE, zacieśniają współpracę w zakresie obsługi transakcyjnej klientów. Do końca 2012 r. klienci bankowości prywatnej uzyskają dostęp do serwisu transakcyjnego MultiBanku i obsługi kasowej w jego placówkach.
Dzięki temu klienci Private Banking będą mogli korzystać nie tylko z kompleksowej obsługi doradców prywatnych, ale też zaawansowanych rozwiązań bankowości transakcyjnej. W ten sposób oferta BRE dla najbogatszych Polaków wychodzi na prowadzenie.
Zdaniem ekspertów prestiżowego brytyjskiego magazynu Euromoney, BRE Private Banking oferuje najlepsze w Polsce usługi bankowości prywatnej. Teraz bank idzie o krok dalej i do nagradzanych tradycyjnych rozwiązań dla najzamożniejszych dołącza najnowocześniejsze usługi bankowości transakcyjnej, sprawdzone dotąd przez zamożnych klientów MultiBanku.
Obecnie BRE Private Banking obsługuje ponad 4,2 tys. klientów. Zgodnie z harmonogramem współpracy do końca br. rachunki połowy z nich zostaną przeniesione do nowego serwisu transakcyjnego obsługiwanego przez MultiBank. Proces zmian właśnie się rozpoczął, dlatego dostęp do systemu MultiBanku zyskało już pierwszych pięciuset klientów. Potwierdzeniem tego jest m.in. logo BRE Private Banking & Wealth Management widoczne po przejściu do strony logowania w serwisie transakcyjnym MultiBanku. W ramach zmian klientom udostępniona została również sieć 134. placówek MultiBanku. Proces przenoszenia rachunków klientów prywatnych na nową platformę zakończy się w 2012 r.
Zmiana nie ma wpływu na dotychczasową obsługę klientów MultiBanku oraz klientów private bankingu, dla których usługi nadal świadczone są w 16. centrach zlokalizowanych w największych miastach Polski. W placówkach z logo MultiBanku klienci bankowości prywatnej mogą m.in. dokonywać wpłat i wypłat gotówki.
– Klienci BRE Private Banking, poza kompleksowym zarządzaniem majątkiem, zyskali teraz także dostęp m.in. do zaawansowanego systemu bankowości internetowej i tym samym w jeszcze większym stopniu mogą korzystać z potencjału Grupy BRE Banku. Udostępniony im serwis transakcyjny MultiBanku działa całą dobę i umożliwia nie tylko realizację podstawowych operacji bankowych, ale zapewnia też dostęp do usług maklerskich i inwestycyjnych – mówi Małgorzata Anczewska, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej BRE Banku. – Warto zaznaczyć, że klienci bankowości prywatnej nadal będą mogli realizować swoje zlecenia na dotychczasowych zasadach, kontaktując się ze swoim opiekunem rachunku w BRE Private Banking & Wealth Management. W wyniku zmiany systemu otrzymali też dostęp do działającego non stop centrum telefonicznego, zapewniającego im wsparcie nawet w środku nocy – dodaje Anczewska.
– Gwarantując klientom przywileje oferowane w ramach bankowości prywatnej oraz dodając kolejne kanały obsługi, sprawdzające się w bankowości osobistej już od 10 lat, podnosimy atrakcyjność naszej oferty dla najbogatszych i najbardziej wymagających Polaków. Możliwość korzystania z zaawansowanego serwisu transakcyjnego i dodatkowa obsługa w sieci naziemnej MultiBanku spotkały się w badaniach z bardzo dobrym przyjęciem ze strony klientów BRE Private Banking & Wealth Management – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej. – Jest to kolejny przykład skutecznego wykorzystywania możliwości synergii w pionie bankowości detalicznej BRE w celu zapewnienia klientom jeszcze wygodniejszej obsługi – dodaje Mastalerz.
Źródło: BRE Bank