Łódzki producent ubrań dziecięcych, właściciel marek tup-tup i HOOP sprzedał niewielką ilość akcji w ofercie publicznej. Z tego względu Zarząd spółki Hurtimex zadecydował o sfinansowaniu obecnych działań strategicznych z alternatywnych źródeł. Wejście na rynek NewConnect jest realizacją długofalowej strategii firmy, której jednym z głównych celów było uzyskanie statusu spółki publicznej notowanej na giełdzie.
– Podejmując decyzję o wejściu naszej firmy na NewConnect, braliśmy pod uwagę możliwość mniejszego zainteresowania inwestorów. Dlatego przygotowaliśmy alternatywny plan pozyskania środków finansowych na dalszy rozwój. Najbliższe działania, czyli wdrożenie systemu komputerowego i otwarcie nowych sklepów franczyzowych będziemy finansować z emisji naszych obligacji oraz sprzedaży dotychczas dzierżawionego parku maszyn. W dalszej perspektywie planujemy sprzedaż części nieruchomości posiadanych przez spółkę. – wyjaśnia Jarosław Kopeć, prezes spółki Hurtimex SA.
Rozpoczęcie notowań walorów spółki jest planowane na przełom września i października. Spółka zamierza wprowadzić na NewConnect 4 miliony akcji serii B, będące dotychczas własnością właścicieli firmy, oraz prawa do akcji serii C, które zostały sprzedane w ramach oferty publicznej.
– Debiut i pierwszy okres na rynku NewConnect traktujemy jako ukazanie transparentności naszej spółki i rozpoczęcie jasnych relacji inwestorskich. Wiemy, że inwestorzy docenią nasze wysiłki włożone w rozwój spółki, a to z pewnością przełoży się na dalsze zwiększenie skali działalności i wzrost wyników finansowych. – zapowiada Elżbieta Waliniak, wiceprezes spółki Hurtimex SA.