Obok cieszących się dużym zainteresowaniem stałych rubryk Lobbing, PR Foto czy Notes PR, w drugim numerze „Piar.pl” zamieszczono nowy dział – „Barometr PR”. W formie prasówki będzie w nim prezentowana analiza kilkuset tytułów na wybrany temat. Na pierwszy ogień trafił polski biznes i jego przedstawiciele. Nowością w magazynie jest też dodatek „PR Nauka”, a w nim dwa teksty. Pierwszy z nich pokazuje wzajemne postrzeganie Słoweńców i Chorwatów, z kolei drugi opisuje informacyjną kampanię na temat modyfikowanej genetycznie żywności, którą przeprowadzono w Nowej Zelandii. Ta publikacja jest efektem nawiązania współpracy z wydawnictwem Lawrence Erlbaum Associates publikującym magazyn Journal of Public Relations Research.
Na łamach „Piar.pl” znalazły się również m.in. rozważania na temat nowej niszy związanej z obsługą organizacji non-profit oraz materiał opisujący PR w czasie konfliktu zbrojnego. Z kolei dzięki współpracy z rosyjskim magazynem Sovetnik i niemieckim Pressesprecher można przeczytać artykuł o kondycji branży w Europie Środkowo – Wschodniej oraz pokonfliktowym PR w Kosowie. W magazynie nie zabrakło też Stałej Rubryki, a w niej felietonu na temat branży PR pod hasłem „Tuczymy się”.
Pismo „Piar.pl” to dwumiesięcznik o nakładzie 5000 egzemplarzy. Siedziba redakcji mieści się w Poznaniu. Wydawcami są agencje: public relations – Prelite Sp. z o.o. oraz interaktywna – Web & Art Sp. z o.o. Magazyn jest kolejnym etapem rozwoju wortalu branżowego www.piar.pl, który już od ośmiu wspiera rozwój polskiego rynku PR. Piar.pl za cel stawia sobie propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymianę informacji między światem nauki a światem praktyki.