Wielkość oferty szacowana jest na ok. 5-7 mln zł. Prywatna oferta akcji planowana jest na drugi kwartał 2008 roku. Autoryzowanym Doradcą będzie spółka zależna WDM – CEE Capital Sp. z o.o.
– Środki, o jakie poprosimy inwestorów w ramach prywatnej oferty akcji, chcemy przeznaczyć głównie na rozbudowę sieci sprzedaży i zwiększenie mocy produkcyjnych. Realizacja celów emisyjnych w zamierzeniach pozwoli nam zapewnić akcjonariuszom istotny wzrost wyników finansowych. W 2007 roku przychody ze sprzedaży wzrosły w stosunku do 2006 roku o ok. 30% i wyniosły 7 mln zł przy zysku netto na poziomie 1,2 mln. Dzięki emisji, już w 2008 roku wartości te możemy podnieść o kolejne 50%, tak by móc pochwalić się inwestorom 10,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,1 mln zł zysku netto. Mamy nadzieję, że są to możliwości dzięki którym wielu potencjalnych inwestorów przychylnym okiem spojrzy na naszą emisję. – komentuje plany spółki Dariusz Suchy, Prezes Zarządu Incana.
Incana jest jednym z największych producentów okładzin elewacyjnych w Polsce i w 15 krajach Europy. Główny zakład produkcyjny firmy znajduje się w Ścinawie k/Lubina. Produkty spółki, m.in. kamień elewacyjny typu Lightstone, sprzedawane są pod marką Incana, która stanie się niedługo oficjalną nazwą firmy. Rebranding związany jest z chęcią mocniejszego związania z kluczowym brandem. Więcej informacji o spółce: www.Incana.pl