Citi Handlowy przygotował dla swoich praktykantów innowacyjny i ciekawy konkurs – w tym roku po raz pierwszy zaprosił ich do produkcji filmu typu lipdub. Każdy mógł zaproponować swój pomysł na scenariusz, najciekawsze zostały nagrodzone, a zwycięski zespół miał możliwość pracy przy realizacji nagrania z profesjonalną ekipą.
Zawsze podkreślamy rolę innowacyjności w naszym Banku. Tak było i tym razem – wykorzystaliśmy potencjał naszych praktykantów oraz ich wiedzę na temat współczesnych trendów w komunikacji, aby stworzyć atrakcyjny i zrozumiały dla tej grupy odbiorców przekaz – mówi Ewa Krakowiak-Świątnicka, szef Pionu Zarządzania Kadrami w Citi Handlowy.
Autorzy zwycięskiego projektu, czyli Ewa Dybowska, Jadwiga Biernat, Irmina Wronkowska i Łukasz Nowysz mówili, że konkurs był nie tylko wyzwaniem, ale i przygodą. W swoich wypowiedziach praktykanci podkreślają, że zależało im aby pokazać w niekonwencjonalnej formie najważniejsze cechy Citi m.in. międzykulturowość, innowacyjność i globalną pozycję. Podczas wspólnej pracy młodzi ludzie mogli nie tylko się zintegrować, ale także poznać Bank z mniej formalnej strony. W sumie w projekt zaangażowanych było prawie 50 osób.
Joanna Grzeszkowska, dyrektor Biura Wizerunku Pracodawcy – odpowiedzialna za projekt – dodaje: „Cieszę się, że praktykanci z takim zainteresowaniem odpowiedzieli na nasz konkurs, ciekawe było zobaczyć jak nas postrzegają i chcą zaprezentować odbiorcom lipduba. Studenci świetnie się bawili, mieli możliwość spotkać się ze sobą i lepiej poznać, a dla Banku powstał ciekawy materiał promocyjny”.
Film można zobaczyć tutaj: http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press/10650.htm
Lipdub to technika tworzenia teledysków, w którym amatorzy udają, że wykonują daną piosenkę i wzbogacają ją o własną interpretacją wizualną. Termin ten pochodzi od dwóch zjawisk filmowych – lip synchronization (dopasowywanie dźwięku do ruchu warg) oraz dubbing. W Polsce popularne jest tworzenie tego typu filmów przy promocji wyższych uczelni.
Źródło: Citi Handlowy