PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćGość PR News: Pan Michał H. Mrożek, Szef Bankowości Przedsiębiorstw w Citibank Handlowy

Gość PR News: Pan Michał H. Mrożek, Szef Bankowości Przedsiębiorstw w Citibank Handlowy

Nasz gość 26.10.2006 (06:54)

Michał Macierzyński, PR News: Prezes Sławomir Sikora zapowiedział, że wracacie na rynek MSP. W jaki sposób chcecie przyciągnąć do siebie małe przedsiębiorstwa?

Michał H. Mrożek: Na początku, powinienem wyjaśnić jedną kwestię. Otóż Citibank Handlowy nigdy z rynku MSP tak naprawdę nie zszedł. Natomiast w październiku tego roku poszerzyliśmy znacząco naszą ofertę dla tego segmentu. Chcemy wysłać wyraźną wiadomość: dla nas każda firma MSP jest klientem strategicznym. MSP w Polsce jest największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej, i uważam, że ciągle ma przed sobą duże możliwości rozwoju. Według dzisiejszych obliczeń sektor MSP generuje ok. 35% PKB. Szacujemy ponadto, że w ciągu 4 najbliższych lat zapotrzebowanie na finansowanie dla MSP wzrośnie bardziej niż w innych segmentach. Zapowiedzi inwestycji słychać ze strony małych i średnich przedsiębiorstw. Nasz model obsługi kształtujemy poprzez ocenę potencjału tego rynku oraz w oparciu o procesy jakie na nim zachodzą. Jesteśmy otwarci na finansowanie przedsiębiorstw z sektora MSP i chcemy stać się dla nich bankiem pierwszego wyboru. Jak tego dokonamy? Poprzez indywidualizację oferty dla MSP, czyli takie dopasowanie oferty które umożliwi jak najlepsze spełnianie potrzeb każdego klienta. Nasza nowa oferta zakłada zmienione podejście do klienta, którego filarami są stała opieka wykwalifikowanego doradcy, dostęp do unikatowych rozwiązań, pogłębianie relacji z obecnymi klientami oraz proste i jasne zasady współpracy.
Naszym zapleczem są nie tylko lokalne rozwiązania Banku Handlowego ale również, co należy podkreślić, zasoby technologiczne i operacyjne całej Citigroup.

Na czym ma polegać dopasowanie każdorazowo oferty do indywidualnych potrzeb klienta? Przy korporacjach jest to naturalne, jednak jak bank chce tego dokonać przy klientach z sektora MSP?

Nasza szeroka oferta produktowa i baza technologiczna daje szansę na dopasowanie oferty indywidualnie do każdego klienta. Dlatego, możemy wyjść poza obsługę pakietową co jest często standardem w innych bankach i każdej firmie z obrotami powyżej 8 milionów złotych zaproponować to czego potrzebują najbardziej w danym momencie. Wychodzimy z założenia, że im więcej produktów i usług bank może zaoferować, tym lepiej dopasuje ofertę do oczekiwań i wymagań klientów. Pyta pan jak to jest możliwe? Otóż poprzez naszych Doradców Bankowych oraz sieć oddziałów. Nasi doradcy każdorazowo podczas przygotowania oferty dla klientów przeprowadzają szczegółową analizę. Odpowiada ona specyficznym potrzebom klienta. Uwzględnia takie elementy jak wielkość, branżę, fazę wzrostu i obraną strategię rozwoju. Dzięki niej możemy zaproponować naszym klientom kompletną ofertę produktową. Wychodzimy z założenia, że „klient rośnie razem ze swoim bankiem”, co oznacza, że nasza oferta rozciąga się od prowadzenia rachunków bieżących, przez finansowanie handlu, aż po takie produkty, jak kredyty inwestycyjne oraz obligacje. Posiadamy wyważoną strukturę prowizji i opłat, skalkulowaną adekwatnie do poziomu świadczonych usług. Naszym klientom proponujemy ponadto nowe rozwiązania w zakresie zarządzania płynnością, m.in. SpeedCollect Plus – system który umożliwia uzgadnianie oczekiwanych płatności z rzeczywistymi wpływami, szeroką gamę kart Citibank Visa Business, możliwość otwierania rachunków za granicą, doradztwo unijne, itd. Dla tych, którzy chcą mieć stały dostęp do środków, a jednocześnie oprocentowanie jak na lokacie proponujemy (DEPO PLUS), czyli połączenie najlepszych cech rachunku bieżącego i depozytu. Lista tych produktów jest długa. Wszystkie one łączy jednak wspólny mianownik – indywidualizacja oferty dla klienta.

Czy sądzi pan, że szeroka oferta produktowa wystarczy, żeby zdobyć nowych klientów? Na rynku panuje obecnie duża konkurencja.

Oczywiście, że produkty to nie wszystko. Wiadomo, że to one docelowo łączą klienta z bankiem, ale między tymi dwoma ogniwami jest jeszcze jeden element, mianowicie ludzie. Citibank Handlowy znany jest z tego, że stanowi zaplecze najlepszej kadry bankowej na rynku. Mamy zespół najlepszych specjalistów. To nasi pracownicy są trzonem tzw. relationship banking – ponieważ to oni budują relacje z klientami, dzięki którym osiągają pełne zrozumienie ich potrzeb. Liczba klientów, którymi opiekują się doradcy nie powinna być zbyt wysoka i taka jest w Citibank Handlowy. Jeszcze jedną ważną rzeczą, którą chciałbym podkreślić jest to, że mamy możliwość finansowania firm z sektora MSP i jesteśmy otwarci na rozmowę o potrzebach finansowania zarówno krótko jak i długoterminowego. Clue tematu w przypadku tego produktu to elastyczność i dynamika podejmowania decyzji. W obu tych obszarach stawiam na naszą ofertę. Możemy zaoferować kompleksowe finansowanie działalności odpowiadające zapotrzebowaniu w zakresie: celu, kwoty, struktury i terminów spłaty.

msp 2006-10-26
Redakcja PRNews.pl
Tagi: msp

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców