PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNationale-Nederlanden upraszcza komunikację – strefa klienta Moje NN z certyfikatem prostej polszczyzny

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden upraszcza komunikację – strefa klienta Moje NN z certyfikatem prostej polszczyzny

Ubezpieczenia 28.02.2023 (14:05) informacja prasowa
Ubezpieczenia Nationale-Nederlanden

Świat ubezpieczeń i inwestycji bywa skomplikowany. Ważne jest więc, by mówić i pisać o nim prosto. Dlatego właśnie Nationale-Nederlanden prowadzi program prostego języka #PoLudzku. Krok po kroku zmienia on język komunikacji firmy i przybliża klientom tematykę ubezpieczeń, emerytury i inwestycji. Potwierdzeniem sukcesu tego programu jest wyróżnienie strefy klienta Moje NN certyfikatem, który przyznała Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Na polskim rynku tylko 7 organizacji, w tym 3 ubezpieczycieli, może pochwalić się takim tytułem.

fot. josefkubes, Shutterstock

– Nationale-Nederlanden przygotowało portal, którego treści są zgodne ze standardem prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Klienci „Mojego NN” otrzymują przejrzystą przestrzeń, w której wszystkie produkty opisane są prostym, dynamicznym językiem. Nie potkniemy się tu o długie, skomplikowane gramatycznie zdania czy zbędną terminologię. Partnerski ton komunikacji sprawia, że przestrzeń ta dla każdego użytkownika staje się „moja” nie tylko z nazwy – mówi dr Grzegorz Zarzeczny, Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.

#PoLudzku – komunikacja nastawiona na klienta

Komunikacja prostym językiem w nieprostych dziedzinach jest wyzwaniem. Nationale-Nederlanden zadbało, aby w Moje NN informacje były nie tylko kompleksowe i pomocne, ale także przejrzyste i zrozumiałe. Certyfikat potwierdza, że treści w strefie klienta odpowiadają standardowi prostego języka, mają uporządkowaną strukturę oraz są łatwe w zrozumieniu i zapamiętaniu.

– Ponad 2 lata temu, kiedy rozpoczęliśmy budowę nowej strefy klienta Moje NN, postawiliśmy sobie za cel stworzenie miejsca, w którym nasi klienci będą mogli nie tylko na jednej platformie sprawdzić, które produkty mają w Nationale-Nederlanden, ale przede wszystkim zrozumieć, jaką wartość one im dają oraz jak z nich skorzystać. Prosty język stał się dla nas kluczem do pokazania trudnego świata ubezpieczeń, emerytury i inwestycji w przystępny i zrozumiały sposób. Wzięliśmy udział w audycie językowym, żeby sprawdzić nasze działania w praktyce. Certyfikat prostej polszczyzny jest dla nas wielkim wyróżnieniem i potwierdzeniem, że jesteśmy na dobrej drodze do ułatwiania życia naszym klientom – mówi Paulina Garstka, Customer Digital Platforms Director w Nationale-Nederlanden.

Klarowny język kluczem do dobrych relacji z klientami

Nationale-Nederlanden sukcesywnie upraszcza dokumenty i wdraża prosty język również w innej komunikacji do klientów – listach czy mailach. Zmiana sposobu komunikacji na bardziej zrozumiały pomaga budować przyjazne relacje z klientami i uniknąć nieporozumień w przyszłości, a dodatkowo zapewnia poczucie pewności i komfortu.

– Pisanie o ubezpieczeniach #PoLudzku to nie lada wyzwanie. Przede wszystkim trzeba spojrzeć na treści oczami klienta, który nie zawsze rozumie specjalistyczne sformułowania stosowane przy opisach produktów czy w umowach. Dlatego zależało nam, aby treści w Moje NN były przejrzyste, klarowne i nie budziły wątpliwości wśród użytkowników platformy. Certyfikat jest dla nas dowodem, że udało nam się zrealizować to założenie. Przed nami  kolejne projekty, których celem jest upraszczanie i przybliżenie klientom świata ubezpieczeń. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć nieco więcej o wynikach naszej pracy – mówi Marlena Baczyńska, Liderka programu prostego języka #PoLudzku – Centrum CX w Nationale-Nederlanden.

Źródło: Nationale Nederlanden

2023-02-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Rusza wiosenny sezon ubezpieczenia upraw w Generali Agro
20.03.2023 (13:10) – informacja prasowa

Rusza wiosenny sezon ubezpieczenia upraw w Generali Agro

Od 20 marca rolnicy mogą ubezpieczyć swoje uprawy w Generali Agro. W sezonie wiosennym Generali umożliwia ochronę …

a 0 Frankowicze tracą ochotę na rozmowy o ugodach. Banki wręcz przeciwnie. Są coraz bardziej zainteresowane
20.03.2023 (13:07) – informacja prasowa

Frankowicze tracą ochotę na rozmowy o ugodach. Banki wręcz przeciwnie. Są coraz bardziej zainteresowane

W ostatnich miesiącach mniej frankowiczów niż rok wcześniej skontaktowało się z własnej inicjatywy z kredytodawcą …

a 0 Koszykarska #AleAkcja z Pekao dobiegła końca. Zwycięzcy zostali wyłonieni
20.03.2023 (13:04) – informacja prasowa

Koszykarska #AleAkcja z Pekao dobiegła końca. Zwycięzcy zostali wyłonieni

Koszykarskie wyzwanie Banku Pekao S.A. dla uczniów szkół podstawowych – #AleAkcja – dotarło do finału. Inicjatywa, …

a 0 Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023 (13:02) – informacja prasowa

Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka

Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard® pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć …

a 0 Aplikacja PolCard Pay będzie dostępna dla nowych punktów handlowo-usługowych
20.03.2023 (11:30) – informacja prasowa

Aplikacja PolCard Pay będzie dostępna dla nowych punktów handlowo-usługowych

Jeszcze do niedawna warunkiem skorzystania z usługi wpłaty gotówki na konto w kasie sklepu było podanie przez …

a 0 Bank Millennium udostępnił klientom "Prośbę o przelew Blik"
20.03.2023 (11:23) – informacja prasowa

Bank Millennium udostępnił klientom "Prośbę o przelew Blik"

Rozliczanie się ze znajomymi lub organizowanie zbiórek na prezent będzie jeszcze łatwiejsze dzięki Bankowi …

PRNews.pl

Zobacz również

Kolejny wyrok TSUE korzystny dla frankowców. Chodzi o unieważnienie umowy z klauzulą abuzywną

Kolejny wyrok TSUE korzystny dla frankowców. Chodzi o unieważnienie umowy z klauzulą abuzywną

Ochrona przyznana konsumentom przez prawo unijne nie…

Drugie wcielenie Kontomierz.pl, czyli finanse osobiste dla początkujących

Drugie wcielenie Kontomierz.pl, czyli finanse osobiste dla początkujących

Funkcje wspomagające porządkowanie domowych finansów znaleźć już…

Silicon Valley Bank został zamknięty. To największe bankowe bankructwo od 2008 roku

Silicon Valley Bank został zamknięty. To największe bankowe bankructwo od 2008 roku

Mimo startu piątkowej sesji na Wall Street…

Problemy kredytobiorców GNB. Dostają wpisy do BIK-u i wypowiedzenia umów

Problemy kredytobiorców GNB. Dostają wpisy do BIK-u i wypowiedzenia umów

Jesienią ubiegłego roku doszło do przymusowej restrukturyzacji…

Raport: Liczba użytkowników bankowych aplikacji mobilnych – IV kw. 2022

Raport: Liczba użytkowników bankowych aplikacji mobilnych – IV kw. 2022

20,8 mln użytkowników korzystało na koniec 2022 r.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

bobbyy:

Szukasz alternatywy dla Faktorii? Wypróbuj faktoring w Bibby Financial Services! Jesteśmy globalną firmą …

pon, 20 mar 2023 (13:55) • Faktoria nawiązuje strategiczną współpracę z Comarch ERP

Patryk Godowski:

Gdy banki wygrywaly w sadach, nie byly ugodowe. Jeszcze 4 lata temu gdy …

pon, 20 mar 2023 (13:28) • Frankowicze tracą ochotę na rozmowy o ugodach. Banki wręcz przeciwnie. Są coraz bardziej zainteresowane

Adrian z Krakowa:

Zapraszam do skorzystania z mojego kodu polecenia przy zakładaniu konta: 3SDJA7 Jeżeli wpiszesz …

nie, 19 mar 2023 (14:40) • „Doceniam Velo – polecam Velo” – VeloBank nagradza za polecenie konta

Krzysztof Trojak:

A jak to wygląda z punktu widzenia podatków? Czy jest to przychód merczanta? …

pon, 13 mar 2023 (14:18) • Możliwość zostawienia napiwku zbliżeniowo dostępna na terminalach PolCard from Fiserv

alf:

ferajna bankowa brodzi w bagienku bankowych bredni i przesądów proceduralnych, dzisiejsze możliwości technologii …

pt, 3 mar 2023 (23:46) • Zamiast hasła – klucz. Czy ING jako pierwszy wprowadzi nową, superbezpieczną metodę logowania?

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców