PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNationale-Nederlanden upraszcza komunikację – strefa klienta Moje NN z certyfikatem prostej polszczyzny

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden upraszcza komunikację – strefa klienta Moje NN z certyfikatem prostej polszczyzny

Ubezpieczenia 28.02.2023 (14:05) informacja prasowa
Ubezpieczenia Nationale-Nederlanden

Świat ubezpieczeń i inwestycji bywa skomplikowany. Ważne jest więc, by mówić i pisać o nim prosto. Dlatego właśnie Nationale-Nederlanden prowadzi program prostego języka #PoLudzku. Krok po kroku zmienia on język komunikacji firmy i przybliża klientom tematykę ubezpieczeń, emerytury i inwestycji. Potwierdzeniem sukcesu tego programu jest wyróżnienie strefy klienta Moje NN certyfikatem, który przyznała Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Na polskim rynku tylko 7 organizacji, w tym 3 ubezpieczycieli, może pochwalić się takim tytułem.

fot. josefkubes, Shutterstock

– Nationale-Nederlanden przygotowało portal, którego treści są zgodne ze standardem prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Klienci „Mojego NN” otrzymują przejrzystą przestrzeń, w której wszystkie produkty opisane są prostym, dynamicznym językiem. Nie potkniemy się tu o długie, skomplikowane gramatycznie zdania czy zbędną terminologię. Partnerski ton komunikacji sprawia, że przestrzeń ta dla każdego użytkownika staje się „moja” nie tylko z nazwy – mówi dr Grzegorz Zarzeczny, Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.

#PoLudzku – komunikacja nastawiona na klienta

Komunikacja prostym językiem w nieprostych dziedzinach jest wyzwaniem. Nationale-Nederlanden zadbało, aby w Moje NN informacje były nie tylko kompleksowe i pomocne, ale także przejrzyste i zrozumiałe. Certyfikat potwierdza, że treści w strefie klienta odpowiadają standardowi prostego języka, mają uporządkowaną strukturę oraz są łatwe w zrozumieniu i zapamiętaniu.

– Ponad 2 lata temu, kiedy rozpoczęliśmy budowę nowej strefy klienta Moje NN, postawiliśmy sobie za cel stworzenie miejsca, w którym nasi klienci będą mogli nie tylko na jednej platformie sprawdzić, które produkty mają w Nationale-Nederlanden, ale przede wszystkim zrozumieć, jaką wartość one im dają oraz jak z nich skorzystać. Prosty język stał się dla nas kluczem do pokazania trudnego świata ubezpieczeń, emerytury i inwestycji w przystępny i zrozumiały sposób. Wzięliśmy udział w audycie językowym, żeby sprawdzić nasze działania w praktyce. Certyfikat prostej polszczyzny jest dla nas wielkim wyróżnieniem i potwierdzeniem, że jesteśmy na dobrej drodze do ułatwiania życia naszym klientom – mówi Paulina Garstka, Customer Digital Platforms Director w Nationale-Nederlanden.

Klarowny język kluczem do dobrych relacji z klientami

Nationale-Nederlanden sukcesywnie upraszcza dokumenty i wdraża prosty język również w innej komunikacji do klientów – listach czy mailach. Zmiana sposobu komunikacji na bardziej zrozumiały pomaga budować przyjazne relacje z klientami i uniknąć nieporozumień w przyszłości, a dodatkowo zapewnia poczucie pewności i komfortu.

– Pisanie o ubezpieczeniach #PoLudzku to nie lada wyzwanie. Przede wszystkim trzeba spojrzeć na treści oczami klienta, który nie zawsze rozumie specjalistyczne sformułowania stosowane przy opisach produktów czy w umowach. Dlatego zależało nam, aby treści w Moje NN były przejrzyste, klarowne i nie budziły wątpliwości wśród użytkowników platformy. Certyfikat jest dla nas dowodem, że udało nam się zrealizować to założenie. Przed nami  kolejne projekty, których celem jest upraszczanie i przybliżenie klientom świata ubezpieczeń. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć nieco więcej o wynikach naszej pracy – mówi Marlena Baczyńska, Liderka programu prostego języka #PoLudzku – Centrum CX w Nationale-Nederlanden.

Źródło: Nationale Nederlanden

2023-02-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców