Z początkiem maja InterRisk wprowadził na platformę sprzedażową – iPortal – swoje sztandarowe ubezpieczenie dla szkół, uczelni i palcówek oświatowych – Edu Plus. Produkt jest co roku modyfikowany pod kątem oczekiwań i potrzeb rynku – klientów i pośredników.
W bieżącym roku nastąpiły przełomowe zmiany. Szkodę z ubezpieczenia Edu Plus można już zgłosić za pomocą elektronicznego, prostego w obsłudze formularza on-line. Formularz dostępny jest dla klientów zarówno na stronie internetowej: www.interrisk.pl, jak również, na uruchomionym również w tym roku, specjalnym portalu dla klientów InterRisk – iKlient.
Najnowszym rozwiązaniem jest wprowadzenie możliwości sprzedaży Edu Plus poprzez platformę iPortal. Jest to opcja, która ma zoptymalizować proces sprzedaży i obsługi posprzedażowej ubezpieczenia, a co za tym idzie ułatwić pracę agentowi w kontaktach z jego klientami. Obsługa sprzedaży Edu Plus poprzez iPortal jest z założenia intuicyjna, prosta, a przy tym oparta o najnowsze technologie IT. Agent zyskuje dostęp do funkcjonalności, które do tej pory nie były stosowane przy ubezpieczeniach grupowych. Mianowicie, ma możliwość szybkiej kalkulacji składki, może wygenerować ofertę dla klienta, uzyskać potwierdzenie przystąpienia klienta do ubezpieczenia – przy zastosowaniu prostej wniosko-polisy. Agent ma do dyspozycji również narzędzie, dzięki któremu może w sposób transparentny dokonywać rozliczeń z InterRisk – składki i prowizji. To wszystko dostępne jest w jednym miejscu – w jednej prostej aplikacji – a wszystkie procesy zostały zoptymalizowane tak, aby skrócić czas pracy agenta przy zawieraniu ubezpieczenia.
InterRisk
