„Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Już na etapie składania deklaracji nabycia akcji, dokonaliśmy redukcji o 37%” wyjaśnia Adam Bortnik, Prezes Zarządu Stopklatka SA.
„Obecnie Spółka nie ma dużych potrzeb kapitałowych. Chcieliśmy natomiast uwiarygodnić Stopklatkę wobec naszych klientów i kontrahentów, korzystając ze statusu spółki publicznej. Techniczne wejście na NewConnect, bez oferty, nie zapewniłoby nam jednak płynności. Dlatego zdecydowaliśmy się na sprzedaż jedynie niespełna 10% akcji” komentuje Adam Bortnik. Łącznie spółka pozyskała w ofercie blisko 800 tys. PLN.
Środki te zostaną przeznaczone na rozbudowę funkcjonalności społecznościowych i rekomendacyjnych portalu Stopklatka.pl, co ma się przyczynić do dynamicznego wzrostu przychodów z reklamy. Ponadto spółka chce wprowadzić nową usługę VoD (Video on Demand).
„Z pewnością na wzrost zainteresowania akcjami Stopklatka SA wpłynęło pozyskanie przez spółkę inwestora strategicznego, jakim jest Kino Polska TV. Efekty synergii, jakie przyniosła ta transakcja, będą widoczne już niedługo także dla Inwestorów indywidualnych” powiedział Marcin Duszyński, Prezes Zarządu Capital One Advisers, Autoryzowanego Doradcy Stopklatka S.A. Debiut spółki na NewConnect planowany jest na początek III kwartału 2010 roku.
Źródło: Capital One Advisers