Grupa Concordia wprowadziła na rynek nowe indywidualne terminowe ubezpieczenie na życie – Życie Casco.
Ubezpieczyciel postawił na prostotę obsługi – polisowanie na miejscu oraz cenę – dla większości przedziałów wiekowych jest to najtańszy produkt na rynku. Dodatkowo wprowadzono ciekawy i atrakcyjny system prowizyjny dla pośredników oraz możliwość łączenia ubezpieczenia z ofertą majątkową Grupy.
Rynek indywidualnych ubezpieczeń na życie w 2008 roku to kilkanaście miliardów złotych. Coraz więcej osób decyduje się na polisę ochronną, której zadaniem nie jest tylko zabezpieczenie kredytu. Warto przeprowadzić z klientem analizę jego potrzeb ubezpieczeniowych, która poza kredytem powinna uwzględniać m.in.: dochód klienta, liczbę dzieci na utrzymaniu, planowane inwestycję i okres, jaki rodzina ubezpieczonego będzie potrzebowała wsparcia finansowego.
W ramach Życia Casco klient ma możliwość zakupu do ubezpieczenia podstawowego obejmującego ochronę na wypadek śmierci, dodatkowej polisy od zgonu spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem lub od inwalidztwa będącego rezultatem NW.
Ciekawym rozwiązaniem jest również wprowadzenie dwóch dróg sprzedaży polisy. Klient standardowo może wybrać sumę ubezpieczenia i zapłacić odpowiadającą jej składkę lub też odwrócić sytuację i na podstawie kwoty, jaką może zapłacić za ubezpieczenie dowiedzieć się, jaką sumę ubezpieczenia może otrzymać.
– Największą zaletą Życie Casco dla pośrednika jest możliwość wystawiania polisy na miejscu. Agent oferujący Concordia Życie Casco nawet do SU 200 000 zł może zawrzeć umowę ubezpieczenia już na pierwszym spotkaniu z klientem – mówi Lesław Skibiński, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych Grupy Concordia.
Dużą nowością na rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie jest również możliwość zagwarantowania klientowi wysokości składki w odniesieniu do wybranej SU nawet przez 30 lat.
– Proste, przejrzyste formularze oraz tabele kalkulacyjne pomagają klientowi wybrać ofertę najlepszą dla jego potrzeb. Dodatkowo polisa jest tak skonstruowana, że może stanowić rozszerzenie lub uzupełnienie innych produktów finansowych, np. do kredytu hipotecznego – dodaje Skibiński.
Źródło: Grupa Concordia