Firma Avaya wdrożyła swoje rozwiązania telekomunikacyjne w Sygma Bank Polska (Grupa LaSer, część LaSer Polska).
Dążąc do zoptymalizowania procesów w organizacji oraz zapewnienia doskonałej jakość obsługi klientów Sygma Bank Polska zdecydował się na wdrożenie najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych. Automatyczny System Obsługi Klienta powstał w oparciu o produkty firmy Avaya, takie jak system Avaya Communication Manager 5.1 z wykorzystaniem telefonii IP w całym rozwiązaniu, zaawansowany system ACD do dystrybucji połączeń głosowych według reguł biznesowych, system samoobsługowy Avaya Voice Portal do automatycznych interakcji Contact Center z klientami banku, system raportujący Avaya CMS do zarządzania konsultantami oraz monitorowania ruchu, a także system nagrywania rozmów Avaya Verint. Za wdrożenie odpowiadała firma Avaya oraz francuski partner grupy Laser: Orange Business Services.
Rozwiązania Avaya pomogą zoptymalizować procesy operacyjne i systematycznie podnosić jakość obsługi klienta w Sygma Bank Polska. Połączenia przychodzące przydzielane są konsultantom w zależności od ich specjalizacji. Dodatkowo część połączeń, dzięki zastosowaniu systemów automatycznych jest obsługiwana bez uczestnictwa konsultantów. Oznacza to, że klienci szybko uzyskają potrzebne im informacje. Menedżerowie mogą w bardzo krótkim czasie zapoznać się z bieżącymi statystkami przepływu informacji w Contact Center oraz stopniem realizacji standardów obsługi klientów.
Nowe rozwiązania telekomunikacyjne w Sygma Bank Polska przyczynią się do zwiększenia bezpieczeństwa transakcji oraz do zmniejszenia kosztów obsługi klientów. Wprowadzone narzędzia wpłyną na podniesienie satysfakcji z pracy konsultantów oraz ich przełożonych, umożliwią aktywne zarządzanie kadrą Contact Center, sprawiedliwy podział pracy pomiędzy konsultantów oraz zastosowanie biznesowych reguł dystrybucji połączeń.
Wdrożenie rozwiązań Avaya w Sygma Bank Polska trwało 4,5 miesiąca. Nowy system obejmuje około 650 stanowisk pracowników Contact Center.
Źródło: Avaya