PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkMichał KryńskiJuliette Binoche nie daje o sobie zapomnieć

Juliette Binoche nie daje o sobie zapomnieć

Michał Kryński 30.01.2012 (09:19)

Podczas gdy po parkiecie wciąż śmiga kontrowersyjny Szymon Majewski, a BZ WBK zapowiada ostre wejście Chucka Norrisa, Credit Agricole testuje rozpoznawalność marki po całkiem spokojnej kampanii z Juliette Binoche. I test ten wypada nad wymiar pozytywnie, a pogodna francuska aktorka wraca w kolejnej odsłonie kampanii.

O ambitnych planach Credit Agricole pisaliśmy już we wrześniu ubiegłego roku – wraz ze zniknięciem logotypów Lukasa bank chciał pozbyć się jednoznacznego charakteru sprzedawcy produktów consumer finance i obrać kurs na uniwersalność, a we wprowadzeniu nowej marki dopomóc miała seria reklam z Juliette Binoche. Kampania wywołała mieszane uczucia – niektórzy komentatorzy rynku powątpiewali w możliwość zaistnienia na kolejnego banku detalicznego. Mówiąc wprost – czy Polacy przekonają się do nowej, „nieznanej” i „niepolskiej” nazwy banku i czy dadzą porwać się znanej-nieznanej francuskiej aktorce? I czy to się może udać?

Źródło: youtube.com

Niecałe cztery miesiące to nieco zbyt mało, by oceniać nową strategię biznesową banku, jednak badania rozpoznawalności marki wyglądają optymistycznie. O ile pod koniec września jedynie 1,5 procent respondentów spontanicznie podawało nazwę Credit Agricole jako znajomą, w listopadzie bank wymieniało już 14 procent ankietowanych. Znajomość wspomaganą deklarowało na starcie 20% proc. ankietowanych,  wartość ta wzrosła w ciągu dwóch tygodni kampanii reklamowej do 44 proc., by pod koniec roku osiągnąć blisko 75 procent. Można powiedzieć: podstawowy cel osiągnięty. Jednocześnie to cel zupełnie inny niż w przypadku przywołanych na początku banków PKO BP czy BZ WBK – ten pierwszy stara się zrzucić odium nudnego i konserwatywnego, ten drugi – wciąż walczy o powiększanie bazy klientów w cieniu nowego hiszpańskiego właściciela, ale obydwie marki są dość dobrze znane polskim klientom. Jednocześnie kontrast pomiędzy kontrowersyjną gwiazdą reklam PKO BP, „uderzeniowym” charakterem nowej twarzy BZ WBK i spokojem i ciepłem Juliette Binoche jest wyraźny – aż prosi się o zestawianie tych reklam w jednym bloku.

 Konkurencja nie ma szans? Chuck Norris nową gwiazdą BZWBK

A jak wygląda to ze strony sprzedaży? Na koniec roku 2011 Credit Agricole miał 1 093 065 rachunków; 1057 471 rachunków na koniec III kwartału i informacja, że 40% nowych rachunków Credit Agricole to wprowadzone w październiku 1.Konto pozwala nam wyliczyć w uproszczeniu, że bankowi przybyło 35 tysięcy nowych kont. 10 tysięcy miesięcznie – dużo czy mało? Jak na nieznaną dotychczas markę – to dobry start. Credit Agricole jako punkt wyjścia traktować może szeroką grupę klientów consumer finance otrzymaną w spadku po Lukasie, ale oczywiście dopiero konwersja rachunków o charakterze technicznym na pełnowartościowe RORy będzie świadczyła o prawdziwym powodzeniu operacji zmiany barw. Bank chce nadal rozszerzać paletę produktów i stawia na depozyty. Dotychczasowe dziesięć tygodni trwania kampanii reklamowej to 700 milionów złotych pozyskanych środków, ale nie zapominajmy o rychłym końcu możliwości oferowania lokat z dzienną kapitalizacją, a to właśnie one odpowiadają za gro świeżo pozyskanych środków. Credit Agricole zapowiada wprowadzenie polisolokat, modyfikuję ofertę kart kredytowych i chce nadal rozwijać autorski program rabatowy. Strategia rebrandingu i rozwoju obejmuje okres do 2014 roku, więc do punktu kontrolnego wciąż pozostaje jeszcze czas, jednak pewne jest jedno: nowa marka trafiła na wyjątkowo ciekawy – i burzliwy – rynkowy okres.

 Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze oceniane

Kolejna odsłona kampanii Credit Agricole startuje 1 lutego i potrwa do 11 marca 2012 roku. Poza spotami telewizyjnymi obejmie także prasę: reklamy ukażą się m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Uważam rze, Newsweeku czy w Vivie i Zwierciadle. Czy pogodny uśmiech Juliette Binoche wystarczy, by oczarować Polaków?

Źródło: PR News

credit agricole hydepark michał kryński reklama 2012-01-30
Redakcja PRNews.pl
Tagi: credit agricole hydepark michał kryński reklama

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak – Marketing & Relationship Manager…

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

Rzecznik prasowy, Grupa mBank Krzysztof Olszewski w…

Aneta Styrnik-Chaber

Aneta Styrnik-Chaber

Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej w Departamencie Komunikacji…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców