Raiffeisen Polbank we współpracy z Europ Assistance Polska przygotował ubezpieczenie „Wymarzone eZakupy”. Sprawdzi się ono na wypadek niedostarczenia zakupionego towaru, a także w sytuacji dostarczenia wadliwego albo niezgodnego z opisem produktu.
Klienci posiadający w Raiffeisen Polbanku konto osobiste mogą przystąpić do umowy ubezpieczenia „Wymarzone eZakupy”za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R-Online. Rozwiązanie to zostało przygotowane przez bank z myślą o osobach, które często dokonują transakcji w e-sklepach czy na aukcjach internetowych. W przypadku nieotrzymania przesyłki lub jej niezgodności z zamówieniem, otrzymają zwrot wartości transakcji do kwoty 10 tys. zł. Składka ubezpieczenia jest stała i wynosi 2 zł miesięcznie.
Jak działa ubezpieczenie i co powinien zrobić klient korzystający z „Wymarzonych eZakupów”, jeśli nie otrzyma towaru zakupionego na aukcji internetowej lub w e-sklepie albo towar ten będzie niezgodny z opisem? – W takich sytuacjach wystarczy, że klient skontaktuje się z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska i zgłosi problem – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Następnie Centrum Alarmowe skontaktuje się w imieniu klienta z firmą prowadzącą sklep lub aukcję i wyjaśni zaistniałą sytuację. Jeśli w ciągu 14 dni nie uda się sprawy zakończyć pozytywnie, klient może liczyć na odszkodowanie w wysokości odpowiadającej wartości zakupionego towaru – jednak nie wyższej niż suma ubezpieczenia, które wynosi maksymalnie 10 tys. zł.
Źródło: Raiffeisen Polbank