Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Apple Pay wchodzi do internetu

2016-06-14, 10:37
Apple rozszerza funkcjonalność swojego systemu płatności mobilnych Apple Pay. Do tej pory usługa była dostępna tylko podczas płacenia telefonem, ale dla firmy to za mało i wprowadza swoje rozwiązanie na rynek płatności internetowych. Poprzez Apple Pay będzie można zapłacić za zakupy w sieci.

 

Na razie rozwiązanie ma być dostępne tylko dla tych użytkowników, którzy korzystają z systemowej przeglądarki Safari. Stając w szranki z takimi firmami jak PayPal, Apple Pay, będzie miało tę dodatkową zaletę, że potwierdzenie płatności może odbywać się przez skaner linii papilarnych wbudowany w główny przycisk iPhone’a – donosi serwis Finextra.

 

 

Działanie będzie takie samo jak dostępnych już na rynku rozwiązań. Potwierdzając zamówienie w sklepie internetowym, użytkownik będzie miał wśród opcji płatności przycisk „Zapłać z Apple Pay”. Po kliknięciu, wyświetli się monit z prośbą o potwierdzenie transakcji za pomocą czytnika linii papilarnych lub smartwatcha Apple watch.

 

Apple Pay nie dotarło jeszcze do Polski, ale jego rozwój nie zwalnia. W najbliższych tygodniach ma pojawić się we Francji i Szwajcarii, a także w Hongkongu.


autor: Mateusz Gawin



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!