Dla porównania w całym 2003r. sprzedaż wyniosła 17 718 szt. telekodów. Ambitne plany sprzedaży na 2004r. zakładały 100% wzrost sprzedaży i wydaje się, że zostaną zrealizowane, a nawet przekroczone.
Średnia cena zakupu to prawie 43 zł.
Na tak dobry wynik wpłynęło m.in.:
· ponad 2 letnia obecność na rynku – coraz większe zaufanie do serwisu
· uruchomienie w styczniu 2004r. nowej wersji serwisu – nowy layout, uproszczony system zamawiania
· podpisywanie kolejnych wartościowych umów co-brandowych – po Onet.pl, Hoga.pl, Bankier.pl, w tym półroczu dołączył m.in. Wapster.pl oraz Jabler.pl
· stała współpraca z programem lojalnościowym PayBACK – każdy zakup premiowany punktami PayBACK
· wejście Heyah do sprzedaży – wszelkie tego typu nowości są bardzo entuzjastycznie przyjmowane przez klientów on-linowych.
Poniższe dany najlepiej przedstawiają sytuację na rynku prepaid. Heyah (wejście w końcówce marca), który w ciągu 3 miesięcy osiągnął prawie 40% udział w sprzedaży telekodów przez Internet.
Dane I-VI 2004 na bazie sprzedaży w PayGSM.pl:
Operator/marka I II III IV V VI
Heyah 0,00% 0,00% 5,44% 22,92% 34,20% 39,37%
POP 39,73% 35,08% 31,74% 23,01% 23,56% 21,17%
Simplus 16,60% 17,66% 17,41% 15,78% 13,65% 13,26%
Tak Tak 43,67% 47,26% 45,41% 38,30% 28,59% 26,21%
Patrząc na wyniki sprzedaży, wydaje się, że decyzja POP’a z czerwca o wprowadzeniu nowych taryf była jak najbardziej słuszna.
Przemysław Klich – Szef Projektu PayGSM.pl zaprasza kolejne serwisy do współpracy, cyt. ”Dostarczamy gotowe rozwiązane, zapewniamy pełne i stałe zatowarowanie, odbieramy płatności, dostarczamy telekod oraz zajmujemy się sprawami posprzedażowymi: obsługa promocji, wystawianie faktur, udzielanie odpowiedzi na ewentualne pytania czy reklamacje). Naszym Partnerom pozostaje wyłącznie wstawienie naszej usługi w odpowiednie miejsce na swoim serwisie oraz promocja tegoż produktu i oczywiście pobieranie prowizji od zrealizowanej sprzedaży.”