Firma itBCG podpisała umowę z Sygma Bank Polska na wdrożenie e-faktury.
Sygma Bank Polska jest kolejną instytucją finansową, która dostrzegła korzyści w stosowaniu takiej formy korespondencji pomiędzy swoimi klientami. Przejście na obieg elektronicznych dokumentów pozwoli znacząco obniżyć koszty, generowane przy wysyłce i dystrybucji tradycyjnych dokumentów papierowych.
itBCG wdroży w Sygma Bank Polska kompleksową usługę „E-faktura”.
itBCG wdroży system, który będzie odpowiadał za cały proces wytwarzania, wizualizacji, podpisu, udostępniania i archiwizacji faktur w postaci elektronicznej.
Wszystkie wdrożenia obiegu elektronicznych dokumentów przeprowadzone przez itBCG wyróżniają się zastosowaniem najnowocześniejszych technologii informatycznych oraz stabilnością działania, uwzględniając przy tym wszelkie kwestie prawne, którymi regulowany jest w chwili obecnej rynek.
Sygma Bank Polska jest kolejnym przykładem na to, że instytucje firmowe zaczynają dostrzegać oczywiste korzyści ze stosowania e-dokumentów w postaci optymalizacji kosztów działania oraz bezpośredniego przyczynienia się do poprawy środowiska poprzez realną redukcję wykorzystywania papieru.
Źródło: itBCG