Firma KBC Autolease Polska, zajmująca się finansowaniem i zarządzaniem flotami samochodowymi, rozpoczęła w listopadzie kampanię reklamową „Leasing 70% w pakiecie Full Service Leasing”. Ma ona na celu przybliżenie odbiorcom atrakcyjnej formy finansowania i podkreślenie wynikających z niej oszczędności.
Suma rat leasingu operacyjnego, zawartych w pakiecie Full Service Leasing, może wynosić tylko 70% wartości pojazdu. Firmy nabywające samochody służbowe za firmową gotówkę lub w formie zwykłego leasingu bez dodatkowych usług, spłacają całą wartość pojazdu. Następnie poszukują nabywcy na rynku wtórnym. Tymczasem prawdziwy leasing operacyjny pozwala płacić jedynie za „używanie”, a więc za utratę rynkowej wartości samochodu.
W skali miesięcznych wydatków firmowych rata leasingu, zawarta w pakiecie Full Service Leasing, może być o 30%-50% niższa niż w popularnym leasingu finansowym. Usługa dostępna jest dla samochodów wszystkich marek oferowanych w Polsce.
-Poprzez kampanię mamy zamiar przyczynić się do wzrostu popularności tej formy finansowania. Nawiązujemy do znanych haseł reklamujących zwykły leasing i ukazujemy alternatywę dla tradycyjnego finansowania: prawdziwy leasing operacyjny, bez konieczności spłacania całej wartości samochodu, wzbogacony o szeroki zakres usług – mówi Ireneusz Tymiński, General Manager KBC Autolease Polska.
Leasing operacyjny w pakiecie Full Service Leasing jest oferowany z wygodnym pakietem serwisowym. Zawiera on administrację flotą, ubezpieczenie, koszty serwisu, napraw, opon i assistance oraz karty paliwowe.
Full Service Leasing jest w Europie Zachodniej najpopularniejszą metodą finansowania flot samochodowych. W ostatnich latach zyskuje uznanie także i w Polsce.
Flota samochodowa powoduje z wiekiem narastające koszty serwisowe i przestoje. Spojrzenie na samochód jak na narzędzie pracy, a nie jak na część majątku firmy oraz powierzenie serwisu i administracji na zewnątrz pozwala zoptymalizować te wydatki.
-Warto korzystać z palety możliwości, jakie oferują firmy branży Car Fleet Management. Dzięki szerokiemu przekrojowi klientów oraz sporemu doświadczeniu w zarządzaniu flotami, przedstawiamy klientowi wiele możliwości optymalizowania kosztów. Od racjonalnego doboru marek, modeli oraz wyposażenia, poprzez cięcie kosztów paliwa, ubezpieczeń, po podnoszenie poziomu bezpieczeństwa. Wszystkie te elementy kształtują Total Cost of Ownership, czyli całkowity koszt posiadania floty. Ten koszt to nie tylko cena samochodu. To głównie cały szereg następstw posiadania auta: utrata wartości, koszty serwisu, paliw, ubezpieczeń i podatków. Odpowiednia forma finansowania to dopiero początek – podsumowuje Tymiński.
Źródło: EGZO GROUP