Wojciech Bolanowski
2012 – rok wykorzystania społeczności internetowych?
Jeśli w roku 2012 nie będzie końca świata (a podobno odwołano tę katastrofalną przepowiednię) to możemy swobodnie …
Wojciech Bolanowski: Pomysły na zmienianie świata
Na początku października 2011 roku w Nowym Jorku obserwowałem koniunkcję symbolicznych zdarzeń. Protestujący w …
Wojciech Bolanowski: Być nieznanym liderem
Pozycja lidera to pożądane biznesowo miejsce. Zakładając, że dyscyplina, w której zwyciężamy jest spójna z naszą …
Wojciech Bolanowski: Barbara po lodzie … a bankowość?
Obecnie sektor finansowy znajduje się w niepokojącym stanie chwiejnej równowagi. Nic dziwnego, że pytania o rozwój …
Wojciech Bolanowski: Białe Święta 2010
Marzenie o śnieżnych świętach jest irracjonalne, wystarczy uświadomić sobie jak corocznie „zaskakujący” początek …
Wojciech Bolanowski: Czas awarii
Niedawne awarie internetowych serwisów transakcyjnych skłaniają do refleksji nad podobieństwem łączącym je z …
Wojciech Bolanowski: Imię konta
Rachunek osobisty to podstawowy produkt bankowy. W tej kategorii panuje tłok, konkurencja i duża unifikacja ofert. …
Wojciech Bolanowski: I want my MTV™
Pierwsza na świecie muzyczna telewizja zawładnęła kategorią i umysłami odbiorców na początku lat osiemdziesiątych …
Globalne i lokalne dysonanse
Globalizacja nie oznacza całkowitej unifikacji, czasem wręcz przeciwnie – obfitość lokalnych strategii radzenia …
Coraz bliżej Święta...
Nadszedł okres przedświąteczny. Nie w kalendarzach liturgicznych, rzecz jasna, ale dla licznych gałęzi światowej …
Sioux Falls, SD - oaza bankowości na Środkowym Zachodzie
Sioux Falls w Południowej Dakocie słynie przede wszystkim z imponujących kaskad Big Sioux River, od których wzięło …
Trudności i sukcesy strukturalne
Produkty strukturyzowane niedawno trafiły na nasz rynek detaliczny. W percepcji klientów to oferta skomplikowana, …
Nomen nie omen
Chociaż nazwa, obok logo, jest jednym z najbardziej rozpoznawanych elementów tworzących markę, to jej związek z …
Czy bank może być „modny”?
Czy jakikolwiek bank może stać się posiadaczem modnej marki, skoro oczekiwania wobec instytucji finansowych i …