PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćOddziały Smart mogą sprzedawać 10 razy więcej produktów niż tradycyjne placówki

Oddziały Smart mogą sprzedawać 10 razy więcej produktów niż tradycyjne placówki

Nasz gość 05.11.2014 (14:20)

Oddziały Smart wydają produkty w rekordowym czasie. Konto wraz z aktywną kartą jesteśmy w stanie założyć w 7 minut.  W placówkach Smart 50 proc. produktów jest otwieranych w ciągu godziny i aktywowanych jeszcze tego samego dnia – mówi w rozmowie z PRNews.pl Shahnawaz Lalani, Szef Pionu Dystrybucji w Citi Handlowy.

 

Wojciech Boczoń, PRNews.pl: Ile oddziałów Smart zainstalował już Citi Handlowy?

Shahnawaz Lalani, Szef Pionu Dystrybucji w Citi Handlowy: 10 placówek, w tym roku powstaną jeszcze przynajmniej 2. Sieć oddziałów rozwija się sukcesywnie a nowe formaty dostępne są już w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.  W roku 2015 planujemy kolejne otwarcia, które uzupełnią aktualnie posiadaną liczbę oddziałów.

Jakie produkty sprzedają się w takich oddziałach?

Karta i konto w pierwszej kolejności, ale tak samo klienci uzyskać mogą pożyczkę, założyć konto oszczędnościowe czy porozmawiać przez video konferencję z doradca inwestycyjnym.  Wszystkie produkty wydajemy w rekordowym czasie – korzystając z oferty oddziałów SMART klient otrzymuje kartę na miejscu w oddziale, nie musi oczekiwać kolejnych dni na otrzymanie przesyłki pocztą. Konto wraz z aktywną kartą jesteśmy w stanie założyć w 7 minut!  W placówkach Smart 50% produktów jest otwieranych w ciągu godziny i aktywowanych jeszcze tego samego dnia.  Klienci szczególnie doceniają benefity korzystania z kart Citi oraz możliwość szybkiego ich otrzymania co w połączeniu na lokalizacjami oddziałów SMART przekłada się na większe zainteresowanie klientów ofertą. Tak więc dzięki technologii, możemy bardziej zindywidualizować ofertę produktową i dostosować ją do potrzeb klienta.

Ilu klientów przewija się dziennie przez taki oddział i jaka jest ich grupa wiekowa?

Placówki Smart pozyskują 7 razy więcej nowych klientów niż oddziały tradycyjne. Obecnie ponad połowa (60%) klientów odwiedzających oddziały Smart to nowi klienci Citi Handlowy. Około 70% klientów trafiających do oddziału Smart chce skorzystać z więcej niż jednego produktu i zwykle nabywa ich kilka. Uważamy, że oddziały Smart mogą sprzedawać 10-12 razy więcej produktów niż ich tradycyjne odpowiedniki. Dzięki łatwym i intuicyjnym rozwiązaniom dostęp do nowych rozwiązań jest łatwo osiągalny dla wszystkich grup wiekowych. Klienci korzystają z rozwiązań samoobsługowych samodzielnie a w razie potrzeby mogą korzystać z asysty pracowników Banku. Ważnym elementem wyróżniającym bankowość SMART jest również element edukacyjny, w ramach naszych działań zachęcamy klientów do korzystania z bankomatów oraz bankowości online – ta forma pomocy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów którzy cenią sobie pomoc w przyswajaniu nowych technologii.

Skąd pomysł na oddziały Smart? Jak to się przyjęło na innych rynkach, na których działa Citi?

 

Bankowość SMART poszerza sukcesywnie swoją dostępność. Jej koncepcje pierwszy wdrożył Citibank Japan w 2009 r. uznając za najważniejsze cele optymalizację wielkości oddziałów przy jednoczesnym wyborze najlepszych lokalizacji. Chodziło o zastosowanie nowoczesnych technologii, by ograniczyć wszelkie procesy oparte o papier a także o udostępnienie klientom rozwiązań, dzięki którym mogą samodzielnie wykonywać większość transakcji. Przyniosło to bardzo dobre rezultaty.  W 2010 r. Citibank Japan został uznany za najlepszy bank w prestiżowym badaniu klientów bankowości detalicznej (Nikkei Retail Banking Strength Survey). Był to ogromny postęp zważywszy, że zaledwie rok wcześniej bank znajdował się na 57. pozycji.

Po Japonii placówki Smart pojawiły się w innych krajach z regionu APAC, w tym w Singapurze, Hongkongu, Malezji i na Filipinach. W każdym z tych krajów transformacja przyniosła dobre efekty zarówno pod względem efektywności, jak i zadowolenia klientów. Trzeba przy tym jednak pamiętać, że bankowość Smart za każdym razem musi wpisywać się specyfikę lokalnego rynku. Np. w Malezji  przyjęły się umiejscowione w centrach handlowych małe kioski cyfrowe, w Singapurze z kolei zdały egzamin oddziały Smart na głównych dworcach kolejowych. 

Uruchomienie SMARTów na starym kontynencie również łączy się z dostosowaniem funkcjonujących już rozwiązań oraz procesów. W Polsce dużą role położyliśmy na rozwój elementów umożliwiających samoobsługę oraz bezpośrednią dostępność doradców poprzez wyeliminowanie barier architektonicznych. Wprost przekłada się to na satysfakcję klientów doceniających dostępność pomocy oraz łatwiejszego zrozumienia dostępnych możliwości takich jak samodzielne wykonywanie przelewów poprzez bankowość online. 

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Wojciech Boczoń.

2014-11-05
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Grupa ING Bank Śląski planuje nabycie Paymento Financial
27.01.2023 (13:32) – informacja prasowa

Grupa ING Bank Śląski planuje nabycie Paymento Financial

Grupa ING Bank Śląski zamierza nabyć spółkę Paymento Financial. Celem transakcji jest wzmocnienie kompetencji i …

a 0 Konsorcjum trzech Banków i PFR wspierają budowę pierwszej wielkoskalowej farmy solarno-wiatrowej w Polsce o mocy ponad 200 MW
27.01.2023 (11:22) – informacja prasowa

Konsorcjum trzech Banków i PFR wspierają budowę pierwszej wielkoskalowej farmy solarno-wiatrowej w Polsce o mocy ponad 200 MW

ING Bank Śląski (jako Agent Kredytu), PKO Bank Polski oraz mBank są w konsorcjum banków, które udzieliły …

a 0 Pula dopłat do leasingu w ramach programu „Mój elektryk” wzrasta do ćwierć miliarda złotych
26.01.2023 (14:23) – informacja prasowa

Pula dopłat do leasingu w ramach programu „Mój elektryk” wzrasta do ćwierć miliarda złotych

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zaakceptował wniosek Banku Ochrony Środowiska o zwiększenie …

a 0 Karambol na S74. Kto dostanie odszkodowanie?
26.01.2023 (14:22) – informacja prasowa

Karambol na S74. Kto dostanie odszkodowanie?

W poniedziałek 16 stycznia na drodze S74 niedaleko Kielc zderzyło się kilkadziesiąt samochodów. Przyczyn karambolu …

a 0 Prawie 2 mln użytkowników Autopay
26.01.2023 (14:21) – informacja prasowa

Prawie 2 mln użytkowników Autopay

W ciągu roku liczba użytkowników systemu Autopay niemal podwoiła się. Aktualnie korzysta z niego ponad 1,8 mln …

a 0 Bank Pekao po raz piąty z tytułem „The Best Trade Finance Provider” w Polsce
26.01.2023 (14:19) – informacja prasowa

Bank Pekao po raz piąty z tytułem „The Best Trade Finance Provider” w Polsce

Bank Pekao S.A. już po raz piąty otrzymał prestiżowe wyróżnienie „The Best Trade Finance Provider in Poland” …

PRNews.pl

Zobacz również

Oddziały banków niczym kafejki internetowe. Holandia już niemal się z nimi pożegnała

Oddziały banków niczym kafejki internetowe. Holandia już niemal się z nimi pożegnała

Coraz więcej holenderskich banków zamyka fizyczne oddziały…

Raport: Liczba bankowych placówek bezgotówkowych – III kw. 2022

Raport: Liczba bankowych placówek bezgotówkowych – III kw. 2022

Banki rozwijają koncept placówek bezgotówkowych. Credit Agricole…

PKO BP ma ponad 20 tys. ugód z frankowcami. Obserwuje wzrost zainteresowania ugodami

PKO BP ma ponad 20 tys. ugód z frankowcami. Obserwuje wzrost zainteresowania ugodami

PKO BP zawarł do tej pory ponad…

Zwolnienia w bankach wyhamowały. Ale placówek wciąż ubywa

Zwolnienia w bankach wyhamowały. Ale placówek wciąż ubywa

Komisja Nadzoru Finansowego podała nowe dane na…

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – III kw. 2022

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – III kw. 2022

W trzecim kwartale 2022 r. banki udzieliły…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Erycja:

Dokładnie potwierdzam! Super specjaliści są w tym biurze doradczym, uzyskanie kredytu było banalnie …

czw, 26 sty 2023 (23:00) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

Marek Jactrzyk:

Dokładnie i to jest ich najwiekszy atut poza oczywiscie jakością. …

wt, 24 sty 2023 (14:15) • Zaledwie 17 proc. Polaków twierdzi, że na pewno rozpozna oszusta wyłudzającego dane osobowe

Andrzej Alvare:

z jednej strony to świetny pomysł, bo przestaniemy magazynować stertę makulatury, gdzie na …

wt, 24 sty 2023 (08:19) • Krajowy System e-Faktur wkrótce obowiązkowy dla firm

qwertyabc:

Pewien "konkurencyjny serwis" do prnews napisał newsa że w marcu wpłatomaty Planet Cash …

pon, 23 sty 2023 (08:17) • Volkswagen Bank z bezpłatnymi bankomatami Planet Cash

Paweł Sereś:

W Banku Ochrony Środowiska poza rachunkiem, który tam posiadam od lat podoba mi …

czw, 19 sty 2023 (14:04) • Bank Ochrony Środowiska opublikował nowy raport ESG

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców