PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćOddziały Smart mogą sprzedawać 10 razy więcej produktów niż tradycyjne placówki

Oddziały Smart mogą sprzedawać 10 razy więcej produktów niż tradycyjne placówki

Nasz gość 05.11.2014 (14:20)

Oddziały Smart wydają produkty w rekordowym czasie. Konto wraz z aktywną kartą jesteśmy w stanie założyć w 7 minut.  W placówkach Smart 50 proc. produktów jest otwieranych w ciągu godziny i aktywowanych jeszcze tego samego dnia – mówi w rozmowie z PRNews.pl Shahnawaz Lalani, Szef Pionu Dystrybucji w Citi Handlowy.

 

Wojciech Boczoń, PRNews.pl: Ile oddziałów Smart zainstalował już Citi Handlowy?

Shahnawaz Lalani, Szef Pionu Dystrybucji w Citi Handlowy: 10 placówek, w tym roku powstaną jeszcze przynajmniej 2. Sieć oddziałów rozwija się sukcesywnie a nowe formaty dostępne są już w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.  W roku 2015 planujemy kolejne otwarcia, które uzupełnią aktualnie posiadaną liczbę oddziałów.

Jakie produkty sprzedają się w takich oddziałach?

Karta i konto w pierwszej kolejności, ale tak samo klienci uzyskać mogą pożyczkę, założyć konto oszczędnościowe czy porozmawiać przez video konferencję z doradca inwestycyjnym.  Wszystkie produkty wydajemy w rekordowym czasie – korzystając z oferty oddziałów SMART klient otrzymuje kartę na miejscu w oddziale, nie musi oczekiwać kolejnych dni na otrzymanie przesyłki pocztą. Konto wraz z aktywną kartą jesteśmy w stanie założyć w 7 minut!  W placówkach Smart 50% produktów jest otwieranych w ciągu godziny i aktywowanych jeszcze tego samego dnia.  Klienci szczególnie doceniają benefity korzystania z kart Citi oraz możliwość szybkiego ich otrzymania co w połączeniu na lokalizacjami oddziałów SMART przekłada się na większe zainteresowanie klientów ofertą. Tak więc dzięki technologii, możemy bardziej zindywidualizować ofertę produktową i dostosować ją do potrzeb klienta.

Ilu klientów przewija się dziennie przez taki oddział i jaka jest ich grupa wiekowa?

Placówki Smart pozyskują 7 razy więcej nowych klientów niż oddziały tradycyjne. Obecnie ponad połowa (60%) klientów odwiedzających oddziały Smart to nowi klienci Citi Handlowy. Około 70% klientów trafiających do oddziału Smart chce skorzystać z więcej niż jednego produktu i zwykle nabywa ich kilka. Uważamy, że oddziały Smart mogą sprzedawać 10-12 razy więcej produktów niż ich tradycyjne odpowiedniki. Dzięki łatwym i intuicyjnym rozwiązaniom dostęp do nowych rozwiązań jest łatwo osiągalny dla wszystkich grup wiekowych. Klienci korzystają z rozwiązań samoobsługowych samodzielnie a w razie potrzeby mogą korzystać z asysty pracowników Banku. Ważnym elementem wyróżniającym bankowość SMART jest również element edukacyjny, w ramach naszych działań zachęcamy klientów do korzystania z bankomatów oraz bankowości online – ta forma pomocy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów którzy cenią sobie pomoc w przyswajaniu nowych technologii.

Skąd pomysł na oddziały Smart? Jak to się przyjęło na innych rynkach, na których działa Citi?

 

Bankowość SMART poszerza sukcesywnie swoją dostępność. Jej koncepcje pierwszy wdrożył Citibank Japan w 2009 r. uznając za najważniejsze cele optymalizację wielkości oddziałów przy jednoczesnym wyborze najlepszych lokalizacji. Chodziło o zastosowanie nowoczesnych technologii, by ograniczyć wszelkie procesy oparte o papier a także o udostępnienie klientom rozwiązań, dzięki którym mogą samodzielnie wykonywać większość transakcji. Przyniosło to bardzo dobre rezultaty.  W 2010 r. Citibank Japan został uznany za najlepszy bank w prestiżowym badaniu klientów bankowości detalicznej (Nikkei Retail Banking Strength Survey). Był to ogromny postęp zważywszy, że zaledwie rok wcześniej bank znajdował się na 57. pozycji.

Po Japonii placówki Smart pojawiły się w innych krajach z regionu APAC, w tym w Singapurze, Hongkongu, Malezji i na Filipinach. W każdym z tych krajów transformacja przyniosła dobre efekty zarówno pod względem efektywności, jak i zadowolenia klientów. Trzeba przy tym jednak pamiętać, że bankowość Smart za każdym razem musi wpisywać się specyfikę lokalnego rynku. Np. w Malezji  przyjęły się umiejscowione w centrach handlowych małe kioski cyfrowe, w Singapurze z kolei zdały egzamin oddziały Smart na głównych dworcach kolejowych. 

Uruchomienie SMARTów na starym kontynencie również łączy się z dostosowaniem funkcjonujących już rozwiązań oraz procesów. W Polsce dużą role położyliśmy na rozwój elementów umożliwiających samoobsługę oraz bezpośrednią dostępność doradców poprzez wyeliminowanie barier architektonicznych. Wprost przekłada się to na satysfakcję klientów doceniających dostępność pomocy oraz łatwiejszego zrozumienia dostępnych możliwości takich jak samodzielne wykonywanie przelewów poprzez bankowość online. 

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Wojciech Boczoń.

2014-11-05
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców