PMT Merchandiser 2.0 pozwala na planowanie i zarządzenie ekspozycją zarówno w pojedynczym oddziale jak i w całej sieci placówek. Narzędzie zapewnia komunikację pomiędzy klientem, centralą PMT oraz strukturą terenową firmy, która realizuje zadania ekspozycyjne w placówkach.
– Nowe rozwiązanie jest owocem 4-letnich doświadczeń w zakresie realizacji ekspozycji zarówno wewnątrz oddziałów jak i na ich witrynach – tłumaczy Michał Klincewicz, członek zarządu PMT Banca, spółki–córki PMT Marketing System.
System umożliwia swobodne różnicowanie wyglądu oddziałów według założonych kryteriów. – Klient może zaplanować odmienne ekspozycje na przykład dla placówek w dużych miastach i małych miejscowościach, jak również realizować indywidualne zamówienia w poszczególnych oddziałach – wyjaśnia Michał Klincewicz.
Dzięki PMT Merchandiser 2.0 możliwe jest precyzyjne planowanie produkcji POS oraz ich efektywna wymiana. Wykorzystanie raportów SMS umożliwia klientom także ciągłe śledzenie postępów kampanii merchandisingowych w trybie on-line oraz wgląd w informacje zebrane przez merchandiserów wizytujących oddziały. W takim układzie centrala zarządzająca ekspozycjami natychmiast otrzymuje informacje o konieczności wymiany czy naprawy np. uszkodzonego kasetonu.
Antoni Mączyński, Dyrektor Operacyjny PMT Banca, przekonuje, że nowe rozwiązanie to znaczna oszczędność czasu. – System usprawnia zarówno proces planowania działań merchandisingowych jak i zarządzania ich realizacją. Obliczenie nakładów na materiały reklamowe potrzebne do ekspozycji w sieci oddziałów trwa zaledwie kilkanaście sekund – zauważa.
– Zarządzanie ekspozycją w sieci liczącej nawet 2000 placówek to trudne zadanie, angażujące znaczne zasoby pracowników klienta zarówno w centrali jak i w strukturze terenowej. Dzięki PMT Merchandiser 2.0 wszystkie niezbędne działanie stają się całkiem proste – cieszy się Michał Klincewicz.
