Najnowsze wpisy
Bank BPH - X miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Załodze należą się słowa uznania za utrzymanie wysokiego morale i poprawę poziomu serwisu w stresującym okresie …
Bank Pekao - IX miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Przez pierwsze lata publikacji rankingów jakości serwisu wydawało się, że drugi pod względem wielkości bank w …
PKO Bank Polski - VIII miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Największy w kraju detalista w badaniu satysfakcji poziomu obsługi uplasował się pośrodku rankingu, zdobywając 59 …
Citi Handlowy - VII miejsce w rankingu Złoty Bankier
Przed rokiem piąty, w rankingu Złoty Bankier spadł o dwa oczka, co jak na bank specjalistyczny, niszowy, jest …
Bank Zachodni WBK - VI miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
To jeden z tych banków, który przykłada ogromną wagę do poprawy jakości serwisu, mocno inwestuje w podnoszenie …
Getin - V miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Trzy lata temu bank Leszka Czarneckiego był synonimem słabej jakości obsługi i znajdował się blisko końca …
eurobank - IV miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Powoli, ale konsekwentnie, pnie się do góry w rankingu jakości obsługi klienta. Przed dwoma laty zajmował 8. …
Raiffeisen Polbank - III miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Miejsce na podium może nieco zaskakiwać, ponieważ w obiegowej opinii raczej nie jest to bank, który jednym tchem …
Bank Millennium - III miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Jeden z „trendsetterów” w zakresie jakości obsługi na rynku, który zasłynął spektakularnym skokiem z 6. miejsca w …
mBank - II miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Przez lata punkt odniesienia dla konkurentów, jak powinna wyglądać obsługa klienta. „Od zawsze” w ścisłej …
ING Bank Śląski - I miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]
Przez lata stopniowo piął się w rankingu banków z najlepszym serwisem. Pościg za czołówką zaczął w 2012 r. z …
Przedsiębiorco, oszczędzaj z pomysłem
Generowanie oszczędności w firmie nie wymaga – wbrew pozorom - wdrażania rewolucyjnych zmian. Dzięki nowym …
Banki nie zawsze uczciwe? – Raport z ogólnopolskiego badania opinii publicznej na temat wizerunku banków w Polsce
Ponad połowa respondentów badania „Zaufanie Polaków do banków” zrealizowanego na zlecenie Procontent Communication …
Kto za tym wszystkim stoi? 88% badanych chce znać faktycznych kontrahentów kryjących się za ich skomplikowaną strukturą biznesową
Transparentność zyskuje na znaczeniu. Aż 9 na 10 ankietowanych przykłada wagę do kwestii identyfikacji …
Jak ING zachęca młodych do oszczędzania - podsumowanie akcji w social media
Zakończyła się akcja specjalna ING Banku Śląskiego poświęcona tematyce oszczędzania, skierowana do młodych …
PKO Bank Polski cieszy się największym zaufaniem Polaków
40 proc. osób zapytanych: „Które z poniższych banków, są Twoim zdaniem godne zaufania?” wskazało PKO Bank Polski …
